Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چک سفید الخلیفی برای راموس؛ کاپیتان هر چه می خواهد بنویسد

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Реал Мадрид" - "Ливерпуль"
سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ناصر الخلیفی رییس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن آماده می‌شود تا یک پیشنهاد بزرگ را به کاپیتان رئال مادرید ارائه کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ PSG که هنوز در جستجوی جانشین تیاگو سیلوا است تمایل دارد یک پیشنهاد بسیار مهم ارائه دهد تا سرخیو راموس را برای پیوستن به باشگاه پاریسی متقاعد کند.

هرچه زمان بیشتر می‌رود سرخیو راموس به یک موضوع حساس در رئال مادرید تبدیل می‌شود و به همین دلیل قرارداد مدافع اسپانیایی در ماه جون به پایان می‌رسد و چون او هنوز تمدید نکرده، از اول جولای حق مذاکره با باشگاه مورد نظرش را دارد تا آزادانه با توجه به فصل بعدی و البته احتمال جذب بازیکنی با این ابعاد بدون پرداخت حتی یک سنت غرامت نقل و انتقالات، بسیاری از تیم‌ها را مانند PSG بی تفاوت نمی‌گذارد.

الخلیفی به راموس کارت سفید می‌دهد!

پس از جدایی تیاگو سیلوا به چلسی در تابستان امسال، PSG به دنبال رهبر برای دفاع مرکزی خود است، همانطور که خوزه آلوارز توضیح داد PSG به سرخیو راموس علاقه مند است. لاسکستا روزنامه نگار با حضور در برنامه ال‌چرنگیتو اطمینان داد که ناصر الخلیفی حتی آماده انجام هر کاری است تا ملی پوش اسپانیایی را به پیوستن به باشگاه پایتخت ترغیب کند. بنابراین پاریسی‌ها می‌توانند یک چک سفید به سرخیو راموس ارائه دهند. این به معنای ساده این است که بازیکن رئال مادرید می‌تواند از نظر حقوق بلکه همچنین مدت قرارداد هر آنچه را که می‌خواهد ادعا کند. و این دقیقاً همین واقعیت است که در بحث‌های تمدید با فلورنتینو پرز مشکل ایجاد می‌کند. پرزیدنت مرنگو همچنان در سمت خود باقی مانده که فقط قرارداد یک ساله ارائه دهد در حالی‌که سرخیو راموس حداقل دو سال طلب دارد ولی باید دید آیا پیشنهاد PSG کافی خواهد بود...؟

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала