Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتفاق عجیب در بازی انگستان – ایرلند؛ بازیکن کرونایی 90 دقیقه بازی کرد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آلن براون فوتبالیست ایرلندی در بازی شب گذشته مقابل انگلستان مبتلا به ویروس کرونا بود.

به گزارش اسپوتنیک؛ آلن براون فوتبالیست ایرلندی در حالی‌که شب گذشته 90 دقیقه مقابل انگلستان بازی کرد ویروس کرونا داشته است، از آنجا که صبح تست وی مثبت شد تا زنگ‌های خطر به صدا درآید.

براون در ومبلی 90 دقیقه کامل بازی کرد و قبل از دیدار روز یکشنبه لیگ ملت‌ها برابر ولز در کاردیف از سایر اعضای تیم جدا شده است.

با این حال، این باعث نگرانی انگلستانی‌ها خواهد شد زیرا آنها چهارشنبه پیش از میزبانی از ایسلند در ومبلی به مصاف بلجیم می‌روند؛ بازی‌ای که پس از مجوز ویژه انگلستان برای میزبانی این بازی در ومبلی برگزار می‌شود.

این درگیری پس از اعمال ممنوعیت ورود از دانمارک به دلیل ویروس کرونا (ویروس جدید که از گوشت راسو به انسان گسترش یافته است) تردید ایجاد کرده است و طبق قوانین جدید این مورد از ورود ایسلند جلوگیری می‌کند زیرا آنها ابتدا یکشنبه در کوپنهاگن با دانمارک بازی می‌کنند.

اگر برای آنها ممنوعیت معافیتی در نظر گرفته نشود اتحادیه فوتبال انگلستان مجبور به پیدا کردن یک مکان خنثی (در آلمان یا آلبانیا) برای اجرای این بازی خواهد بود. یا خطر باخت، اما بعداً دولت تأیید کرد که بازیکنان ایسلندی اجازه ورود بدون نیاز به قرنطینه شدن را دارند.

در همین حال در مورد آزمایش مثبت براون بیانیه اتحادیه فوتبال ایرلند گفت: "اتحادیه فوتبال ایرلند می‌تواند هافبک ایرلندی را تأیید کند که آلن براون آزمایش مثبت برای کوید 19 داشته است. این بازیکن طبق پروتکل‌های کروناویروس از گروه جدا شده و HSE و UEFA  از این پیشرفت مطلع شده‌اند. هیچ ارتباط نزدیکی با بازیکن وجود ندارد و بقیه کارکنان و تیم پیش از مسابقه روز یکشنبه لیگ ملت‌های یوفا مقابل ولز در کاردیف تست منفی داده‌اند."

براون دومین بازیکن ایرلندی است که در این هفته نتیجه مثبت می‌دهد به همین دلیل  کالوم روبنیسون مهاجم وست بروم بازی انگلستان را از دست داده بود.

آرون کانلی و آدام آیدا مجبور شدند در دیدار نیمه نهایی مرحله پلی آف یورو 2020 ماه گذشته در اسلواکیا به دلیل تماس نزدیک یکی از اعضای کادرفنی که بعداً در پرواز به براتیسلاوا آزمایش مثبت کرد، حضور پیدا کنند در حالی که چهار بازیکن دیگر در بازگشت به تیم در دوبلین تست مثبت داشتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала