Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بواتنگ در رادار تیم‌های لندنی‌

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ژروم بواتنگ بازیکن بایرن مونیخ
ژروم بواتنگ بازیکن بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جروم بواتنگ به دلیل این‌که "بایرن از پیشنهاد قرارداد جدید به او امتناع کرد" و حالا وی برای حضور در لیگ برتر آماده می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ آرسنال و چلسی در نبرد برسر جذب جریم بواتنگ در انتقال آزاد هستند زیرا بایرن"حاضر به ارائه پیشنهاد جدید به او نیست" و ممکن است تیم تاتنهام نیز به تعقیب مدافع آلمانی بپیوند.

اسپورت بیلد در آلمان مدعی‌ست که بایرن مونیخ از پیشنهاد قرارداد جدید بواتنگ خودداری کرده و مرد سابق منچسترسیتی 32 ساله در پایان فصل از قراردادش خارج می‌شود.

این بدان معناست که او می‌تواند با باشگاه‌های اروپایی بر سر توافق قبل از قرارداد برای انتقال در تابستان وارد مذاکره شود.

بواتنگ قبل از سه سال حضور در هامبورگ در هرتا برلین حضور یافت و سپس به منچسترسیتی پیوست. وی پس از یک فصل حضور در اتحاد با امضای قرارداد با بایرن در سال 2011 به آلمان بازگشت. این مدافع میانی در 333 بازی، هشت جام بوندس لیگا، دو لیگ قهرمانان و یک جام جهانی باشگاه‌ها را با باواریایی‌ها کسب کرده است. بواتنگ و نیکلاس زوله در این مدت در قلب طرفداران هانس-دیتر فلیک با داوید آلابا - در آخرین سال معامله‌اش - مبارزه کرده‌اند. اما تیم ‌ای لیگ برتری ممکن است به دنبال شروع مدافع باتجربه در این فصل، او را در تابستان آینده به انگلستان برگردانند.

چلسی و آرسنال 10 بازی را واگذار کرده‌اند در حالی که اسپرز برعکس عمل کرده است. قرارداد سوکراتیس، دیوید لوئیز و شوکدران موستافی در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد. بنابراین حتی اگر میکل آرتتا مانند گابریل، ویلیام سالیبا و پابلو ماری را در اختیار داشته باشد سرمربی آرسنال می‌تواند از اضافه شدن بواتنگ بهره‌مند شود.

چلسی در تابستان امسال هیچ چیز را به تیاگو سیلوا کهنه سرباز نرساند و در حال حاضر با عملکردهای برجسته‌اش در دفاع از مزایای خود بهره می‌برد. اگر سیلوا به موفقیت خود ادامه دهد ممکن است فرانک لمپارد با امضای مشابهی وسوسه شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала