Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهاجم سابق بارسلونا: مسی دوست ندارد نیمکت‌نشین باشد!

© AP Photo / Manu Fernandez/PoolЛионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон
Лионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم برازیلی و سابق بارسلونا به این باور است که راضی کردن فوق ستاره این تیم در نیکمت کاری‌ست بسیار دشوار.

به گزارش اسپوتنیک، ریوالدو مهاجم برازیلی سابق باشگاه بارسلونا معقد است که راضی کردن لیونل مسی به نیمکت نشینی در دیدارهای نه چندان مهم کار دشواری است.

Soccer Football - World Cup - Round of 16 - France vs Argentina - Kazan Arena, Kazan, Russia - June 30, 2018 Argentina's Lionel Messi reacts during the match - اسپوتنیک افغانستان
ضربه‌ای که«VAR» به لیونل مسی و آرجنتین زد
ریوالدو در گفتگویی در این باره اظهار داشت:«راضی کردن بازیکنی با کارنامه لیونل مسی در این باره که باید روی نیمکت بشنید کار دشواری است اما او به خوبی قانع شد چون لئو همیشه چیزهای بیشتری می‌خواهد. او برابر رئال بتیس پس از حضور در زمین درخشان بود و علاوه بر این کمی انرژی نیز برای آینده ذخیره کرد.»
مهاجم آبی‌اناری‌ها در پایان گفت:«این توجه من را جلب کرد که مسی عصبانی نبود و حتی در نیمه دوم بسیار تلاش کرد تا تاثیرگذار باشد. البته که این برای مربیان در باشگاه‌های بزرگ مهم است که به خوبی بازیکنانشان را مدیریت کنند و با همه ارتباط داشته باشند و کومان به خوبی این کار را انجام داده است.»

برنده 6 توپ طلا بیش از یک دهه است که همیشه در ترکیب اصلی بارسلونا حضور داشته است. او همچنان یک قهرمان در نیوکمپ به شمار می‌رود و اگر این شانس را داشته باشد می‌خواهد که هر هفته 90 دقیقه در ترکیب تیمش به میدان برود. با این حال مسی 33 ساله است و باید در دو عرصه ملی و باشگاهی رقابت کند. این یعنی که گاهی باید استراحت کند و بارسا قصد دارد اطمینان حاصل کند که فشار بیش از حدی به ستاره خود وارد نکرده و او را تحت فشار قرار نمی‌دهد.

کومان در دیدار برابر رئال بتیس و پیش از وقفه بازی‌های ملی او را روی نیمکت قرار داد. هرچند پس از مصدومیت آنسو فاتی از ناحیه زانو، مسی بین دو نیمه وارد زمین شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала