Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نقش ویژه‌ای «روبرتو فیرمینیو» در نبود نیمار

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر فیرمینو
فیرمینو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با مصدومینت نیمار، مهاجم برازیلی لیورپول در ترکیب سلسائو نقش جدیدی پیدا خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیته، سرمربی تیم ملی فوتبال برازیل تایید کرد که روبرتو فیرمینیو، مهاجم لیورپول در بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2022 نقش ویژه‌ای در ترکیب تیم ملی خواهد داشت.

نیمار جونیور در حال اشک ریختن - اسپوتنیک افغانستان
رسمی؛ نیمار هنوز مصدوم است

سرمربی تیم ملی برازیلی با توجه به عدم حضور نیمار در دو بازی مقابل ونزوئلا و پس از آن اروگوئه تصمیم گرفته ارنج تیمش را دستخوش تغییر کند. مربی سلسائو می‌گوید فیرمینو در غیاب نیمار در نقشی بازی خواهد کرد که بیشتر یادآور کمان خواهد بود تا تیری که برای گلزنی شلیک می‌شود.

سرمربی سلسائو تایید کرد که ریچارلیسون از اورتون در این بازی‌ها در پست شماره 9 بازی می کند. پستی که پیشتر در اختیار فیرمینو بود. بر این اساس فیرمینیو در نوک خط حمله تیم ملی کشورش حضور خواهد داشت و سرمربی برزیل حساب ویژه‌ای روی درخشش و گلزنی او در این دیدار‌ها باز کرده است.

با این حال فیرمینیو در غیاب نیمار به مرد شماره یک خط حمله برhزیل تبدیل شده و انتظارات از او برای درخشش در تیم ملی بسیار بالا است. در فصل جاری انتقادات زیادی از عملکرد فیرمینیو در لیورپول مطرح شده و برخی‌ها معتقدند دیوگو جوتا که در 11 دیدار برای سرخ پوشان لندن موفق شده 7 گل به ثمر برساند، شایستگی بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی دارد و مهاجم برازیلی باید نیمکت نشین شود.

تیم ملی برازیل امشب در رقابتهای انتخابی جام جهانی منطقه آمریکای جنوبی در خانه خود پذیرای ونزوئلا است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала