Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال با 161 میلیون به دنبال کیلیان امباپه

© AFP 2023 / Pascal PAVANIکلیان امباپه بازیکن پی اس جی
کلیان امباپه بازیکن پی اس جی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید اطمینان دارد که تابستان سال آینده می‌تواند کیلیان امباپه را با پرداخت 161 میلیون پوند به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید دیرزمانی‌است که به جذب کیلیان امباپه مُهاجم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن است اما تاکنون منتظر است زیرا این بازیکن 21 ساله همچنان گزینه‌های خود را برای تمدید قرارداد با PSG ارزیابی می‌کند.

به گزارش رسانه خبری اسپانیایی AS، پی‌اس‌جی قصد دارد تمام منابع خود را در یک معامله جدید به منظور متقاعد کردن ستاره‌اش برای ماندن در آینده جمع کند اما رئال مادرید اطمینان دارد که می‌تواند تابستان سال آینده او را محکم کند.

باشگاه فرانسوی برای فروش امباپه در تابستان 2021 و تنها یک سال مانده به قراردادش تحت فشار بیشتری قرار دارد تا یک سال بعد او را از دست ندهد. مادرید تخمین می‌زند که هزینه وی حدود 161 میلیون پوند باشد.

لئوناردو دبیرفنی PSG در شبکه‌های اجتماعی توضیح داد: "ما مذاکرات را در چندین جبهه درباره تمدید بازیکنان خاص آغاز کرده‌ایم. ما باید با واقعیت شرایط اقتصادی فعلی سازگار شویم اما بحث در مورد تجدید نوعی که در ذهن داریم آغاز شده است - [آنخل] دی ماریا، نیمار و امباپه و همچنین [خوان] برنات و [جولیان] دراکسلر - و ما می‌خواهیم این مذاکرات را در روزهای آینده تشدید کنیم."

موقعیت امباپه به دلیل تأثیر مالی بیماری همه گیر ویروس کرونا کمی تغییر کرده است. در حالت ایده آل، او دوست دارد برای ایجاد امنیت بیشتر یک قرارداد طولانی مدت با باشگاه امضا کند اما بندهایی از قرارداد را می‌خواهد که به او اجازه دهد در صورت داشتن قیمت خاص برای برخی از باشگاه‌ها برود.

این مبلغ مهمی در کار مادرید خواهد بود زیرا احتمالاً هزینه بسیار بالاتری از هزینه‌ای است که آنها امیدوارند تابستان سال آینده پرداخت کنند.

احتمال تمدید حضور امباپه در پاردو پرنسس زیاد است زیرا مزایای زیادی هم برای باشگاه و هم برای بازیکن به همراه دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала