Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فلیکس و انحام صدمین بازی در سطح اول فوتبال

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر ژائو فلیکس بازیکن اتلتیکومادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
ژائو فلیکس بازیکن اتلتیکومادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژائو فلیکس ستاره پرتگالی اتلتیکومادرید صمین بازی خود ر سطح اول فوتبال را دیشب انجام داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ ژائو فلیکس در سن 21 سالگی به یک نقطه عطف چشمگیر در دوران حرفه‌ای خود رسیده است. در برابر قهرمان فعلی جهان (فرانسه) ستاره اتلتیکو مادرید صدمین بازی خود را در سطح اول فوتبال انجام داد.

با این حال ژائو فلیکس با تیم ملی از همان موفقیت در سطح باشگاهی برخوردار نبوده که در 11 بازی فقط دو گل زده و گاهی در سایه کریستیانو رونالدو قرار گرفته است. این نقطه عطف همچنین با شکست مقابل فرانسه که پرتگال را از مرحله نهایی لیگ ملت‌ها کنار می‌گذارد، آلوده شد.

اوضاع در مادرید بهتر پیش می‌رود و فلیکس با شروع لیگ در این فصل در واندا متروپولیتانو 9 بار موفق به گلزنی شده تا در کنار هم تیمی خود لوئیز سوارز در رده‌های بالای گلزنی تیمش قرار بگیرد و در رقابت برای کسب جایزه پیچیچی دوم شود.

او در 46 مسابقه 16 گل برای تیم دیگو سیمئونه به ثمر رسانده که به اندازه فصل اول بازی‌اش در بنفیکا نیست جایی که 20 گل زد.

فلیکس پس از انتقال از لیسبون به مادرید با پرداخت 127 میلیون یورو، به عنوان یکی از درخشان‌ترین استعدادهای جوان فوتبال اروپا شناخته شد. او با آماری که از 38 گل و 13 پاس گل در قرن اول مسابقات خود ایجاد کرده و هر دو بازی یک گل ایجاد کرده، مطمئناً او تأثیر خود را به جا گذاشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала