Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدایی از پی‌اس‌جی و پیوستن به یووه؛ بهترین انتخاب برای رابیوت

© AFP 2023 / FRANCK FIFEAdrien Rabiot
Adrien Rabiot - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آدرین رابیوت ستاره فرانسوی که پی‌اس‌جی را به قصد یوونتوس ترک نمود از انتخاب‌اش به شدت راضی است.

به گزارش اسپوتنیک؛ در تابستان 2019 آدرین رابیوت از پاری‌سن‌ژرمن به صورت رایگان راهی یوونتوس شد و سرانجام موفق شد در بیانکونری پیروز شود زیرا وی را کمک کرد تا از سوی دیدیه دشان در تیم فرانسه دعوت گردد.

آدرین رابیوت بار دیگر در دیدار برابر پرتگال در لیگ ملت‌ها با تیم فرانسه درخشید. نمایش‌های خوبی‌که در بازی ملی و همچنین در اروپا، با باشگاه خود یوونتوس داشت نشان می‌دهد که روز به روز بهتر و منظم‌تر می‌شود جایی که او سرانجام موفق شد کمی بیشتر از یک سال پس از ورودش به PSG برنده شود. به نظر می‌رسد پس از عزیمت خود از پایتخت فرانسه، رابیوت بالغ شده و بهترین انتخاب شغلی را انجام داده است.

بنابراین دیدیه دُشان در اظهارات خود با "توتومرکاتو ویب" پیشرفت خیره کننده آدرین رابیوت را در بالاترین سطح از زمان ورودش به یوونتوس را بررسی کرد. "رابیوت رشد زیادی کرده است. او بعد از PSG دوران سختی را پشت سر گذاشت و این اولین بازی سخت برای یووه بود. با تشکر از یووه نمی‌توانم بگویم او متحول شده است اما او مانند گذشته نیست. بین ما رابطه اعتماد وجود دارد و ما همچنان به تقابل با یکدیگر ادامه می‌دهیم. اگر او خیلی پایین، خیلی بلند، خیلی دور به راست یا خیلی دور به چپ بازی کند مشکلی برای موقعیت ندارد. او این سازگاری را دارد. من می‌دانم که برای چه تیمی بازی می‌کند. وقتی در یوونتوس هستید، همان کاری را انجام می‌دهید که به شما گفته شده است. اگر از انجام آن امتناع ورزید می‌روید. در ابتدا ممکن است به اندازه کافی عمل نکرده باشد اما اکنون این کار را انجام داده است. تصادفی نیست که او در باشگاهی مانند یوونتوس بازی می‌کند. علاوه بر این او بسیار به تیم ملی فرانسه وابسته است. گذشته را نمی‌توان پاک کرد اما باید به آینده نگاه کنیم. او احساس می‌کند اعتماد به نفس من را دارد. اگر آن را به او بدهم به این دلیل است که فکر می‌کنم او باید در زمین باشد...."

او بر عکس جنجال‌های که مربوط به جام جهانی 2018 مکان‌اش را در تیم ملی از دست داد و نیمکت نشین شد، دوباره به ترکیب برگشته است.

به نوبه خود آدرین رابیوت در اظهاراتی که به "تله‌فوت" اعطا کرد او ورودش را به یوونتوس ستود و از این رو گفت که از زمان ورود به تورین بسیار بالغ شده است: "آیا در ایتالیا بالغ شدم؟ در فوتبال و حتی خارج از زمین پیرتر می‌شوم. واقعیت رفتن به یوونتوس تغییر محیط، باشگاه، کشور، همه اینها باعث رشد شما می‌شود. احساس بهتری دارم، کاملتر. ما در ایتالیا بسیار کار می‌کنیم. احساس خیلی بهتری دارم." شغلی که به نظر می‌رسد برای ملی پوش فرانسوی که همچنان در زمین تحت تأثیر قرار می‌گیرد بازده دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала