Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیتیزن‌ها به فکر حفظ مهندس؛ پپ و سیتی در آستانه توافق

© REUTERS / Andrew Yates Pep Guardiola 1
Pep Guardiola 1 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه منچسترسیتی در حال مذاکره با پپ گواردیولا برای تمدید قرارداد این سرمربی است.

به گزارش اسپوتنیک؛ پپ گواردیولا "با نزدیک شدن" به توافق در مورد قرارداد جدید با منچسترسیتی با پایان یافتن قرارداد فعلی‌اش در پایان فصل است.

سیتیزن‌ها با از دست دادن جام قهرمانی لیگ برتر به لیورپول پس از شروع فصل هم اکنون دهم هستند و تصور می‌شود تصمیم در مورد ادامه کار گواردیولا در ورزشگاه اتحاد گرفته شده است. قرارداد 20 میلیون پوندی سالانه، مریب 49 ساله در پایان فصل رو به ختم است و گفته می‌شود تا کنون توافق نشده ولی طبق گزارش تلگراف منابع نزدیک به اسپانیایی معتقدند که او با قرارداد جدیدی با این باشگاه موافقت خواهد کرد.

گواردیولا پنجمین سال حضورش در سیتی را با دو قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و سه جام کارابائو سپری می‌کند. هنگامی‌که در ماه سپتامبر در مورد وضعیت قراردادش سوال شد مریب اصرار داشت که قصد دارد قرارداد جدیدی را امضا کند.

وی به خبرنگاران گفت: "من دوست دارم اینجا بیشتر بمانم. این مکانی است که من دوست دارم حضور داشته باشم اما باید لیاقت آن را داشته باشم. این باشگاه در دهه گذشته به استانداردهایی دست یافت اما ما باید این شرایط را حفظ کنیم و من نیز شایسته آن هستم. من‌ می‌خواهم ببینم که آیا از نظر نحوه پیشرفت و پیشرفت باشگاه شایسته این فصل هستم."

گواردیولا همچنین اصرار دارد که برنامه جنجالی مسابقات سیتی فُرصت گفتگوها را به تعویق انداخته است.

مربی سابق بایرن و بارسا که صدها میلیون به وی داده شده بود تا در کنار ستاره‌های جوانی مانند فیل فودن در نقل و انتقالات هزینه کنئ از اعتماد کامل مالکان خوشحال است.

وی خاطرنشان کرد: "آنها به من اجازه می‌دهند که کارم را به بهترین وجه ممکن و با تمام کادرفنی و بازیکنان خود انجام دهم و این روند ادامه دارد. آنها به من نگفتند تو باید این کار را انجام دهی یا باید آن کار را بکنی یا باید این را ببری یا باید آن را برنده شوی. آنها به من گفتند بازی کن. از نظر من، من استانداردهای باشگاه را می‌دانم و اگر به استانداردها نرسم، احتمالاً لایق نیستم بنابراین برای تمدید قرارداد باید برنده شوم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала