Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کابوس کلوپ ادامه دارد؛ هندرسون و رابرتسون به لشکر مصدومان لیورپول اضافه شدند

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال لیورپول Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК "Ливерпуль" - ФК "Челси"
تیم فوتبال لیورپول   Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاپیتان تیم فوتبال لیورپول در دیدار تیم ملی انگلیس مقابل بلجیم مصدوم شده است.

به گزارش اسپوتنیک، گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس تأیید کرد که جردن هندرسون، کاپیتان تیم لیورپول به دلیل مصدومیت در جریان دیدار با بلجیم از بازی تعویض شده تا به این ترتیب کابوس مصدومیت های یورگن کلوپ ادامه داشته باشد.

آنفیلد Футбол. Лига Европы. Матч Ливерпуль - Рубин - اسپوتنیک افغانستان
لیورپول به دنبال مدافع؛ 5 بازیکن مورد نظر سرخ‌ها

از دست دادن هندرسون برای لیورپول در این وضعیت مصدومان باشگاه، ضربه سخت دیگری خواهد بود چرا که روز گذشته هم اندی رابرتسون از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده بود.

از سوی هم با تایید استیو کلارک سرمربی تیم ملی اسکاتلند، اندی رابرتسون کاپیتان 26 ساله این تیم به علت مصدومیت همسترینگ در بازی یکشنبه لیگ ملت‌های اروپا برابر اسلواکی غایب خواهد بود. رابرتسون پس از حضور 120 دقیقه‌ای در پلی‌آف یورو برابر صربستان به این مصدومیت دچار شد.

هنوز مدت زمان دقیقی برای دوری رابرتسون اعلام نشده و لیورپول احتمالا یک ماه از وجود او بی‌بهره خواهد بود. به این ترتیب با مصدومیت طولانی مدت ویرجیل فن دایک، جو گومز، ترنت الکساندر آرنولد، اندی رابرتسون، ابتلای محمد صلاح به ویروس کرونا و در تازه‌ترین مورد هم مصدومیت هندرسون، سرخ پوشان کار سختی برای بازی با لسترسیتی خواهند داشت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала