Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوارز: اینکه دوستانم در بارسا مشکل دارند، حس بدی دارم!

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر سوارز
سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم اروگوئه‌ای سابق بارسلونا در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در مورد ترک بارسلونا و حضورش در اتلتیکومادرید صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، لوییس سوارز که تابستان سال روان از بارسلونا راهی اتلتیکومادرید شد، در گفتگویی با نشریه اسپانیایی «مارکا» در باره ترک این باشگاه و دوستی‌اش با لیونل مسی صحبت کرده است.

سوارز - اسپوتنیک افغانستان
سوارز: نحوه جدایی‌ام از بارسا به من ضربه زد
مهاجم اروگوئه‌ای سابق بارسلونا در ابتدای صحبت‌هایش در مورد روابطش با فوق ستاره بارسلونا و دیگر بازیکنان گفت:«من باید ادامه فوتبالم را در اتلتیکو بگذرانم اما از اینکه می‌بینم دوستانم در بارسا با مشکل روبرو هستند، احساس بدی دارم. صحبت با مسی؟ واقعیت این است که ما خیلی با هم صحبت می کنم اما صادقانه بگویم که درباره زندگی‌مان صحبت می‌کنیم نه فوتبال.»
سوارز در ادمه افزود:«اخیرا تولد یکی از فرزندان من بود و اتفاق تولد یکی از بچه‌های او هم بود. درباره زندگی صحبت کردیم. درباره ویروس. بیشتر از آنچه در فوتبال اتفاق می‌افتد به وضعیت خانواده‌هایمان توجه می‌کنیم.»
مهاجم اتلتیکو در پایان صحبت‌هایش در پیوند حضور در تیم جدیدش و نحوه جدایی از بارسا، اظهار داشت:«پیش از این هم این را گفته‌ام که ناراحتی من از نحوه جداییم از بارسا بود. وقتی که فهمیدم من را نمی‌خواهند به غرورم برخورد و تصمیم گرفتم جایی را پیدا کنم که الان در آن هستم. خوشبختی را پیدا کرده و از این دوره از فوتبالم لذت می‌برم.»

باشگاه بارسلونا امسال تابستان اجازه داد لوئیس سوارز بعد از سالهای درخشش در این تیم راهی اتلتیکو مادرید شود. انتقالی که با انتقاد دوست صمیمی او لیونل مسی همراه شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала