Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دی‌بروینه تمدید قرارداد با منچسترسیتی را تایید کرد

© REUTERS / Phil Noble Кевин Де Брейне во время матча "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Кевин Де Брейне во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هافبک بلجیمی منچسترسیتی شخصاً مذاکراتش با این باشگاه را برای تمدید قراردادش آغاز کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، کوین دی‌بروین، هافبک منچسترسیتی تایید کرده که مذاکراتی پیرامون تمدید قرارداد با این باشگاه انگلیسی را آغاز کرده و در غیاب مدیر برنامه‌اش، شخصا این مذاکرات را پیش می‌برد.

Кевин Де Брейне во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دی‌بروینه با سیتی تمدید می‌کند؟
هافبک سیتیزن‌ها در این رابطه گفت:«دوست دارم در سیتی بمانم بنابراین موقعیت چندان سختی پیش رو ندارم. کمی صحبت کردیم اما در مذاکرات خیلی پیش نرفتیم. در حال حاضر خودم در مذاکرات حضور دارماگر قصد ادامه حضور در این تیم را نداشتیم باید کسی بود که شرایط را مدیریت کرده من در منچستر خوشحال هستم. در باشگاه خوبی حضور دارم. مالکان و باشگاه خوبی داریم. و پیش ببرد

هافبک 28 ساله منچسترسیتی تا سال 2023 با این تیم قرارداد دارد و آخرین بار ماه جنوری سال 2018 قراردادش را تمدید کرد. او که سال 2015 از تیم ولفسبورگ به منچسترسیتی پیوست، در این پنج سال همه جام‌های داخلی فوتبال انگلیس را برده و علاوه بر آن به‌عنوان بازیکن سال این کشور هم انتخاب شده است.

او بخشی کلیدی از برنامه‌های پپ گواردیولاست و سیتی قصد دارد قراردادش را تمدید کرده و پس از انتخابش به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر دستمزدش را نیز افزایش دهد. روز گذشته نیز رسانه‌های انگلیسی اعلام پپ گواردیولا برای ماندن در منچسترسیتی به توافق نزدیک‌ شده است و این نشان می‌دهد یکی از اهداف او حفظ دیبروین است.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала