Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تعجب نکنید؛ مسی در صورت ترک بارسلونا هم پاداش وفاداری می‌گیرد!

© REUTERS / Albert GeaИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси после матча против "Наполи" в Испании
Игрок ФК Барселона Лионель Месси после матча против Наполи в Испании  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا در صورت جدایی از این باشگاه هم پاداش وفاداری می‌گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس تازه‌ترین گزارش «ESPN»، لیونل مسی، فوق ستاره 33 ساله بارسلونا اگر در فصل نقل و انتقالات تابستانی از این باشگاه جدا شود، پاداش وفاداری هنگفتی به ارزش 66 میلیون یورو به دست خواهد آورد.

Аргентинский футболист Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
مسی برود یا بماند 30 میلیون پاداش می‌گیرد

بارسلونا در سال 2017 قرارداد مسی را برای چهار سال دیگر تمدید کرد. بر اساس بندی که در تمدید قرارداد باشگاه با مسی گذاشته است، او حتا در صورت ترک این تیم پاداش وفاداری 66 میلیون یورویی دریافت خواهد کرد. پاداش وفاداری بندی مبنی بر دریافت مبلغی مشخص در صورت ماندن تا پایان مدت زمان قرارداد است و مسی چون از سال 2017 تا پایان زمان قراردادش یعنی سال 2021 در بارسلونا مانده تمام و کمال این مبلغ را دریافت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، مسی نیمی از این مبلغ را البته در ماه فبروری دریافت کرده و نیمه دیگر آن در انتهای قرارداد به دست خواهد آورد. دریافت این پاداش ربطی به جدایی یا ماندن مسی نخواهد داشت. تنها درصورتی که مسی زودتر از پایان قرارداد و در فصل نقل و انتقالات زمستانی از بارسلونا جدا شود پرداخت نیمه دوم منتفی خواهد شد.

ستاره 33 ساله آرجنتینی در حال حاضر ماه‌های آخر قراردادش را پشت سر می‌گذارد. باشگاه بارسلونا و شخص مسی تاکنون را تمدید نکرده است. منتظر باید ماند که ابر ستاره اسپانیایی در نهایت در جمع آبی‌اناری‌ها می‌ماند یا راهی تیم دیگری خواهد شد. در حال حاضر منچسترسیتی از هواخواهان جدی او شمرده می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала