Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره همیشه مصدوم بارسا ماندنی شد

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عثمان دمبله وینگر جوان بارسا در جنوری سال آینده فروخته نخواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، عثمان دمبله در جنوری به فروش نخواهد رسید و بر عکس تمدید قرارداد با او جزو اولویت های ریاست جدید بعدی بارسا خواهد بود.

عثمان دمبله و کلیان امباپه - اسپوتنیک افغانستان
ترجیح دمبله به امباپه؛ اشتباهی که بارسلونا در 2017 مرتکب شد

نشریه اسپانیایی «موندودپورتیوو» خبر داده که دمبله قرار نیست در پنجره زمستانی یعنی 2 ماه آینده بارسلونا را ترک کند. باشگاه می‌خواهد قراداد این بازیکن را که در تابستان 2022 تمام می‌شود را حتی تمدید کند. با این اتفاق دمبله در باشگاه ماند و انتقال دپای از لیون به بارسلونا صورت نگرفت.

این نشریه نوشته که اولویت باشگاه در حال حاضر تمدید با دمبله است و مذاکرات آغاز شده است. در بحث تمدید قرارداد یکی از موضوعات مهم، بحث آمادگی جسمانی دمبله است که باید در بهترین حالت خود بماند. مسئله تمدید با دمبله باعث واکنش هواداران بارسلونا نیز شد. عده بسیاری این خبر را بهترین خبر بارسلونا در روزهای اخیر دانستند و معتقدند که دمبله می‌تواند بدون مصدومیت به یکی از برترین ستاره‌های دنیا بدل شود.

فصل که آغاز شد دمبله در گزینه‌های کومان جایی نداشت. این اتفاق باعث شد تا خرید این بازیکن باز هم زیر سوال رود و گزارش‌هایی در خصوص خریدهای ناموفق بارتومئو نوشته شود. دمبله در جدال مقابل یوونتوس نیز به شکلی عجیب دروازه ایتالیایی‌ها را باز کرد تا 2 گله شود و جای خود را در ترکیب بازی کند.

با مصدومیت کوتینیو، دمبله به ترکیب اصلی هم رسید و حالا که آنسو فاتی به مدت 4 ماه مصدوم شده  به یکی از جانشینان اصلی این بازیکن نیز بدل شده است.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала