Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو یک هیولا است، کافی است تمرینات او را تماشا کنید!

© AFP 2023 / OSCAR DEL POZOReal Madrid's Portuguese forward Cristiano Ronaldo celebrates after scoring a penalty during the UEFA Champions League quarter-final second leg football match between Real Madrid CF and Juventus FC at the Santiago Bernabeu stadium in Madrid on April 11, 2018.
Real Madrid's Portuguese forward Cristiano Ronaldo celebrates after scoring a penalty during the UEFA Champions League quarter-final second leg football match between Real Madrid CF and Juventus FC at the Santiago Bernabeu stadium in Madrid on April 11, 2018.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدافع پرتگالی که سال‌های دور در کنار رونالدو بازی می‌کرد، بودن در کنار ستاره پرتگالی را از افتخارات دوران زندگی‌اش می‌داند.

به گزارش اسپوتنیک، سال 2011 بود که فابیو کوئنترائو به رئال مادرید پیوست. او در این مدت فراز و فرودهای زیادی را با تیم نخست مادریدی تجربه کرد.

Cristiano Ronaldo-Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
سرمربی افسانه‌ای منچستریونایتد: رونالدو و مسی عالی هستند اما کریس بهترین است
این مدافع پرتگالی در تازه‌ترین مصاحبه‌اش به توصیف از و رئال مادرید پرداخته است. کوئنترائو که هفت سال در جمع سفیدپوشان مادرید به میدان رفته است، در باره حضورش در این باشگاه گفت:«هر بازیکنی موفق نمی شود هفت سال در عضویت تیمی مثل رئال مادرید باشد. هفت سال با رئال قرارداد داشتم و در میانه ها یک بار نیز تمدید کردم.»
این بازیکن سابق کهکشانی‌ها در ادامه به ستایش از فوق ستاره پیشین این تیم یعنی رونالدو پرداخته و گفت:«رونالدو یک هیولا است و کافی است تمریناتش را تماشا کنید تا ببینید چه کارهایی از او بر می آید. او با یک استعداد خالص متولد شده و با تمرین و تلاش زیاد، توانست بهترین بازیکن دنیا شود. افتخار می کنم روزی کنار رونالدو بازی کردم و با او هنوز هم دوستی صمیمانه ای هم دارم

کوئنترائو که نیمکت نشین مارسلو بود، در سال‌های پایانی حضورش نتوانست جایگاه‌اش در رئال را به دست آورد، سرانجام به صورت قرضی راهی تیم های دیگر از جمله اسپورتینگ لیسبون شد. سال ۲۰۱۸ او از رئال به صورت قطعی به ریو آوه پیوست و پس از یک فصل در این تیم اعلام بازنشستگی کرد اما اخیرا بار دیگر به فوتبال بازگشته و فصل جاری بازیکن ریو آوه است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала