Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هفته پایانی لیگ ملت‌های اروپا؛ مرگ و زندگی اسپانیا در دستان آلمان

© Photo / FB/Selección Española de Fútbol تیم ملی فوتبال اسپانیا
تیم ملی فوتبال اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امشب نبرد حساس و شبه‌فینال اسپانیا و آلمان در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا همه حواس‌ها را به خودش معطوف خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، قابت‌های لیگ ملت‌های اروپا از امشب از سر گرفته خواهد شد و چند روز حساس در پیش خواهیم داشت، چرا که در همین ماه مسابقات به پایان می‌رسد. امشب تیم‌های گروه‌های 3 و 4 در پنجمین دیدارشان به مصاف هم خواهند رفت.

تیم ملی اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نگاهی به مطبوعات اسپانیا، باید آلمان را شکست دهید

آلمان در بازی قبل با نتیجه 3 بر یک مقابل اوکراین به برتری رسید تا به صدر جدول گروه برسد. رابین کوخ که در پست مدافع وسط بازی می‌کند در بازی قبل به عنوان هافبک بازی کرد، اما انتظار می‌رود به دلیل محرومیت رودیگر به پست قبلی خود بازگردد. جاشوآ کیمیچ ستاره بایرن مونیخ که در روزهای گذشته زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد، این مسابقه را از دور، تماشا خواهد کرد.

دنی اولمو ستاره اسپانیایی لایپزیگ در تعداد پاس گل با کیمیچ برابر است. این بازیکن 22 ساله در بازی دوستانه مقابل هند به عنوان یار جانشین به زمین رفت، اما در بازی برابر سوئیس از ابتدا در ترکیب اسپانیا قرار گرفت. اولمو برای اینکه ثابت به میدان برود با مارکو آسنسیو ستاره رئال مادرید رقابت خواهد کرد.

سرجیو راموس کاپیتان تیم ملی اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
توقف اسپانیا در شب تلخ و شیرین راموس؛ عبور آلمان از اکراین کرونا زده

سرخیو بوسکتس دچار مصدومیت شده و نمی‌تواند در این بازی به میدان برود. احتمالا رودری هافبک منچسترسیتی جانشین بوسکتس خواهد شد. تیاگو آلکانتارا بازیکن سابق بایرن مونیخ به دلیل مصدومیت در فهرست اسپانیا قرار ندارد. بازی رفت 2 تیم با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به نظر می‌رسد آلمان به شرایط خوبی رسیده و سرانجام یوآخیم لو توانسته تیمش را از روزهای بد دور کند. بعد از کرونا هم هیچ بازی‌اش را نباخته‌اند. اما اسپانیا دیگر ان تیم باثبات قبل نیست. در 3 بازی آخر برنده نشده‌اند و دیدارهای ماه نوامبر را هم نتوانسته‌اند از هالند و سوییس ببرند. با این حال لوئیس انریکه به بازگشت تیمش امیدوار است.

آلمان در 24 بازی برابر اسپانیا 9 برد داشته و 7 بازی را باخته. در 8 بازی هم مقابل ماتادورها به تساوی رسیده‌اند. 2 بازی آخرشان هم با تساوی به پایان رسیده است.

 

در همین حال، روزنامۀ اسپانیایی مارکا در چاپ امروزش به دیدار تیم ملی اسپانیا برابر تیم ملی آلمان که سرنوشت تیم صعود کننده به نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا را رقم خواهد زد، پرداخته و خطاب به اسپانیا نوشت: امروز شکست نخورید

View this post on Instagram

A post shared by MARCA (@marca)

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала