Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایگواین: لواندوفسکی، هالند و بنزما بهترین مهاجمان حال حاضر اند

© AP Photo / Luca BrunoJuventus' Gonzalo Higuain reacts during the Champions League, round of 8, first-leg soccer match between Juventus and Real Madrid at the Allianz stadium in Turin, Italy, Tuesday, April 3, 2018
Juventus' Gonzalo Higuain reacts during the Champions League, round of 8, first-leg soccer match between Juventus and Real Madrid at the Allianz stadium in Turin, Italy, Tuesday, April 3, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گونزالو ایگواین مهاجم آرجانتینی باشگاه اینترمیامی، در گفت‌وگویی مدعی شد که لواندوفسکی، هالند و بنزما سه مهاجم آماده در حال حاضر اند.

به گزارش اسپوتنیک، گونزالو ایگواین در تابستان پس از چندین سال حضور در فوتبال اروپا، قرارداد خود را با یوونتوس فسخ کرد و راهی لیگ آمریکا شد.

ایگواین - اسپوتنیک افغانستان
نمایش کابوس‌وار «ایگواین» در نخستین دیدار برای اینترمیامی؛ پنالتی به آسمان رفت! + ویدیو

او در حال حاضر در تیم بکهام ( اینترمیامی) توپ می‌زند و در گفت‌وگویی با شبکه ESPN، با نادیده گرفتن مسی و رونالدو که با آن‌ها در تیم‌های ملی و باشگاهی هم‌تیمی بوده است، از لواندوفسکی، هالند و کریم بنزما به عنوان بهترین مهاجمان حال حاضر یاد کرد.

او در این مورد گفت:"  در حال حاضر به نظر من بهترین مهاجمان، لواندوفسکی، هالند و بنزما هستند. کریم سال‌هاست که در این سطح بازی کرده و 12 سال در اوج بوده است. لواندوفسکی هم برای تیمش گل‌های زیادی زده و با بایرن قهرمان شده است. هالند هم یک پدیده با آینده‌‌ای بسیار درخشان است. من از تماشای عملکرد او غافلگیر شده‌ام. او واقعاً مهاجم بزرگی است".

او در ادامه در مورد الگوی خودش صحبت کرد و مدعی شد که بسیار دوست دارد تا از حرکات رونالدوی برازیلی تقلید کند.

ایگواین در این مورد گفت:" انتخاب الگو از میان این همه ستاره بسیار دشوار است اما یک نفر است که دوست داشتم شبیه او باشم و او رونالدو نازاریو است. من همیشه می‌خواستم شبیه او باشم، همیشه سعی می‌کردم حرکاتش را تقلید کنم".
ایگواین در ادامه به تحسین از مسی پرداخت و گفت:" او جادویی است. همه کارهایی که انجام می‌هد، بسیار طبیعی است، او به دنیا آمده تا اینگونه فوتبال بازی کند. فوتبال در  DNA  او است و بدون اینکه خیلی به خودش فشار بیاورد این کار را می‌کند. کارهایی که همه مردم دنیا باید بجنگند تا انجام دهند را لئو خیلی طبیعی انجام می‌دهد و همین هم او را به بازیکنی بی‌نظیر تبدیل کرده است".

ایگواین اما در این گفت‌وگو در مورد رونالدو هیچ صحبتی نکرد در حالی که با او در دو تیم رئال مادرید و یوونتوس همتیمی بوده.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала