Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیل: حضور در باشگاهی که مرا می‌خواهد، خوشایند است

© MATT DUNHAMTottenham Hotspur's Gareth Bale reacts after the match between Tottenham Hotspur and West Ham United
Tottenham Hotspur's Gareth Bale reacts after the match between Tottenham Hotspur and West Ham United  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گرت بیل مهاجم ولزی تاتنهام، باردیگر به رئال مادرید طعنه زد و از حضور در تاتنهام ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل تابستان امسال و پس از دو سال کشمکش با زین الدین زیدان و هواداران رئال از این باشگاه به صورت قرضی جدا شد و به تاتنهام بازگشت.

Gareth Bale, delantero del Real Madrid, tras marcar un gol de fuera de juego contra el Barcelona en el Camp Nou, el 18 de diciembre de 2019 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
گرت بیل پس از خروج از رئال دوباره عاشق بازی شده است

این بازیکن 31 ساله که از حضور در تاتنهام به شدت خوشحال است، در هر فرصتی که برایش مساعد می‌شود، به رئال مادرید طعنه می‌زند و در تازه‌ترین گفت‌وگویش مدعی شده که حضور در باشگاهی که او را می‌خواهد، خوشایند است.

او در این مورد به خبرنگاران گفت:" دوباره بازی کردن خوب است. از حضور در باشگاهی که مرا می خواهد خوشحالم و احساس خوبی دارم. من از منظر جسمی بهبود می‌یابم و دوباره می‌توانم به صورت عادی فوتبال بازی کنم، این چیزی است که همه فوتبالیست ها را خوشحال می کند. هنوز چیزهای زیادی در راه است و من بیشتر از این پیشرفت خواهم کرد، اما زمان می برد تا دوباره به بازی هر سه روز عادت کنم. من در مسیر درست قرار دارم و باید سریع‌تر به شرایط آرمانی خود برسم".

بیل در حالی‌ چنین اظهاراتی را مطرح می‌کند که قبل از این مورینیو نیز از شرایط خوب او در لندن خبر داده بود و از داشتن او در تیمش ابراز رضایت کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала