Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان در انتظار بنزما

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر کریم بنزما Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Реал Мадрид" - "Ливерпуль"
کریم بنزما Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریم بنزما مُهاجم فرانسوی رئال ماردید در حال ریکاوری از مصدمیت عضلانی خود و بازی او برابر ویارئال در هاله‌ای ابهام است.

به گزارش اسپوتنیک؛ زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید از وضعیت جسمی کریم بنزما کاملاً آگاه است. این مُهاجم فرانسوی در بازی با والنسیا در 8 نوامبر مصدوم شد و با ناراحتی زمین را ترک کرد و پس از آزمایش‌های پزشکی تشخیص شد که او دچار صدمه عضلانی شده است.

بنزما این روزها از زمان تعطیلات تیم ملی رو به بهبودی‌ست و کم کم در حال پیشرفت است. در واقع دیروز او شروع به بازی با توپ کرد و کار روی زمین چمن و سالن ورزشی را آغاز نمود. باید دیده شود که او چگونه تکامل پیدا می‌کند و این بستگی دارد که آیا زیدان می‌تواند روی او برای دیدار این شنبه بیست‌ویکم نوامبر در ویارئال حساب کند یا قصد دارد او را برای بازی 25 نوامبر مقابل اینتر در میلان ذخیره نماید.

آنچه به نظر واضح است این است که برای این دو دیدار، زیدان کارواخال و ناچو را که بدون مشکل تمرین می‌کنند پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت‌هایشان در اختیار خواهد داشت.

گزینه‌های بدون بنزما

اگر سرانجام بنزما به دیدار ویارئال نرسد گزینه‌هایی که زیدان در حمله دارد زیاد نیست. واضح‌ترین و منطقی‌ترین گزینه یوویچ یا ماریانو برای بازی به عنوان یک مهاجم میانی است. هیچ یک از آنها نتوانسته‌اند سرمربی فرانسوی را متقاعد کنند و در واقع تابستان گذشته آنها همیشه در میان بازیکنانی بوده‌اند که به درهای خروج نزدیک شده‌اند.

از بین این دو نفر به نظر می‌رسید که یوویچ جانشین بنزما است و به همین دلیل او را به خدمت گرفتند اما با دیدن آنچه در والنسیا اتفاق افتاد ماریانو از زمان ورود به زمین قبل از ستاره صربستانی پیش افتاده است.

اگر زیدان ترجیح می‌دهد با یک مهاجم میانی معمولی بازی نکند باید از یک 9 کاذب استفاده کند و این رقم مربوط به براهیم بود اما او به صورت قرضی به میلان رفت. رودریگو بازیکنی است که مشخصاتش را دارد تا بتواند در آن موقعیت عمل کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала