Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعلام تاریخ، تیم‌ها و محل برگزاری چهار فینال لیگ ملت‌های

© REUTERS / YVES HERMANЖеребьевка Лиги наций УЕФА (3 марта 2020). Амстердам
Жеребьевка Лиги наций УЕФА (3 марта 2020). Амстердам - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زمان برگزاری، تیم‌های صعود کرده، فرمت مسابقات و محل برگزاری باز‌های فینال‌های لیگ ملت‌های اروپا اعلام شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ چهار بازی فینال مسابقات لیگ ملت‌های اروپا 2020/21 مشخص گردید که در چه زمان، در کجا و چگونه برگزار م‌شود.

پیروزی تاریخی اسپانیا برابر آلمان سبب شد تا مردان لوئیز انریکه در یکی از چهار فینال لیگ ملت‌های یوفا شرکت کنند که برای اولین بار در اکتبر سال آینده برگزار می‌شود.

تیم ملی که پس از فرانسه به عنوان تیم دوم صعود کرد در گروه 3 قرار گرفت. چهارشنبه‌شب کشورهای باقیمانده گروه چهار نفره مرحله نهایی لیگ ملت‌ها را تکمیل می‌کنند.

در گروه 1، ایتالیا (9 امتیاز)، هالند (8) و پولند (7 امتیاز) هنوز باید بازی کنند. ایتالیا از بوسنی‌ورهزگوین میزبانی می‌کند و در صورت پیروزی صعود می‌کند. در همین حال هالند و پولند با نیاز به پیروزی و امید به شکست مردان روبرتو مانچینی روبرو هستند. در صورت پیروزی هالند، تساوی برای عبور ایتالیا کافی است، در حالی‌که پولند به باخت ایتالیایی‌ها و پیروزی مقابل هالندی‌ها احتیاج دارد.

گروه دیگری که امشب برنده خود را تعیین خواهد کرد گروه 2 است. بلجیم و دانمارک بازی می‌کنند. شاگردان روبرتو مارتینز با برتری دو امتیازی به مصاف دانمارکی‌ها می‌روند، بنابراین یک تساوی آنها را به جمع چهار تیم نهایی می‌رساند.

 

چه زمانی و کجا فینال لیگ ملت‌ها برگزار می‌شود؟

تاریخ مسابقات فینال لیگ ملت‌های یوفا 2020/2021 در جلسه کمیته اجرایی یوفا در ماه سپتامبر تعیین شد. تصمیم گرفته شد که مرحله نیمه نهایی در 6 و 7 اکتبر 2021 و بازی‌های نهایی و مقام سومی در 10 اکتبر 2021 برگزار شود.

تاکنون وضعیت انتخاب شده برای جشن فینال یوفا مشخص نیست و این گروه‌ها هستند که تصمیم می‌گیرند کدام تیم نقش میزبان را در مرحله نهایی مسابقات بازی کند. با این حال برنده گروه 1 گزینه مورد علاقه میزبان چهار تیم نهایی است.

 

در اولین لیگ ملت‌ها چه اتفاقی افتاد؟

پرتگال تنها تیمی است که پس از قهرمانی در اولین دوره مسابقات، قهرمان لیگ ملت‌ها شده است. یاران کریستیانو رونالدو در فینال هالند را شکست دادند. انگلستان سوم و سوئیس چهارم شدند. کریستیانو رونالدو بهترین گلزن بود، برناردو سیلوا جایزه بهترین بازیکن را گرفت و فرانکی دی یونگ به عنوان بهترین بازیکن جوان مسابقات انتخاب شد.

اسپانیا قهرمانی را با دو پیروزی چشمگیر مقابل انگلستان (2-1) و کرواسیا (6-0) آغاز کرد. با این حال شاگردان لوئیز انریکه در دو بازی گذشته با همان نتیجه (3-2) شکست خوردند. شش امتیاز جمع آوری شده توسط لاروخا از هفت امتیازی که انگلستانی‌ها بدست آورده بودند فراتر نرفت و آنها از دور خارج شدند.

 

کدام تیم‌ها سقوط می‌کنند؟

بوسنی‌وهرزگوین، ایسلند، سویدن و استونی همگی در قعر گروه‌های خود قرار دارند و از لیگ سقوط خواهند کرد، اگرچه استونی برای تصمیم گیری در مورد آینده خود باید هنوز یک مرحله پلی آف را بازی نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала