Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی پس از بازگشت به بارسلونا: خسته شده‌ام از این وضعیت

© AP Photo / Manu FernandezЛионель Месси в защитной маске в отеле (13 августа 2020). Лиссабон
Лионель Месси в защитной маске в отеле (13 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی کاپیتان و فوق‌ ستاره بارسلونا در مورد انتقاد‌های آخر از خودش واکنش نشان داد و مدعی شد از این که همه او را سبب مشکلات باشگاه می‌دانند، خسته شده است.

به گزارش اسپوتنیک، اخیرا اریک اولهتس، مشاور سابق گریزمن در گفت‌وگویی از مسی انتقاد کرده بود و گفته بود که او در بارسلونا دیکتاتوری راه انداخته است و سایر بازیکنان  یا باید طرف او باشند یا در برابر او.

مسی Russia World Cup Argentina - Iceland - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی با ظاهرِ جدید؛ خبری از ریش نیست!+عکس

مسی که چند روز قبل برای انجام بازی‌های ملی راهی کشورش شده بود و یک تساوی 1-1 برابر پاراگوئه و یک پیروزی 0-2 برابر با تیم ملی آرجانتین کسب کرد، در بازگشت به بارسلونا و در فرودگاه با خبرنگاران صحبت کرد و به گفته‌های مشاور سابق گریزمن واکنش نشان داد.

مسی در پاسخ به این پرسش که نظرش در مورد صحبت‌های اریک اولهتس چیست، گفت:" حقیقتا خسته شدم چرا که من را مشکل همه چیز در باشگاه می دانند".

به نظر می‌رسد که مسی از شرایط خود حتی در شهر بارسلونا راضی نیست زیرا و پس از نشست جت شخصی‌اش در فرودگاه ال‌پرات، نیم ساعت با ماموران مالیات نیز گفت‌وگو داشت و به آن گفته که بعد از 15 ساعت پرواز باید با مالیاتی‌ها روبرو شود واین برای دیوانه کننده است.

با این شرایط به نظر می‌رسد که مسی آخرین ماه‌های خود را در بارسلونا سپری می‌کند و احتمالاً پس از پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала