Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ ملت‌های اروپا؛ برتری ایتالیا و انگلیس، بلجیم و هالند مقابل حریفان/ 4 تیم نهایی مشخص شدند

© Photo / FIFA World Cup / FIFA World Cupدیدار انگلیس با تونس
دیدار انگلیس با تونس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در ادامه بازی‌های لیگ ملت‌های اروپا تیم‌های هلند، بلجیم، ایتالیا و انگلیس بر حریفان خود غلبه کردند.

به گزارش اسپوتنیک، در شب دوم از هفته ششم لیگ ملت‌های اروپا، چهارشنبه شب 13 دیدار به صورت همزمان برگزار شد که در مهمترین بازی‌ها در لیگ A تیم‌های بلجیم، انگلیس، هلند و ایتالیا حریفان خود را با شکست بدرقه کردند.

ایتالیا موفق شد در زمین بوسنی با نتیجه دو بر صفر پیروز شود. برای لاجوردی‌ها در این مسابقه، بلوتی و براردی گلزنی کردند تا تیم ملی ایتالیا با 12 امتیاز در صدر جدول این گروه قرار بگیرد.

در دیگر دیدار، هالند در دقایق آخر توانست گل دوم را به لهستان زده و دو بر یک این تیم را شکست دهد. هالند با این پیروزی 11 امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر، در رده دوم قرار گرفت. در این گروه ایتالیا و هلند اول و دوم هستند و لهستان و روسیه در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

بلجیم که یک تساوی برای صعود نیاز داشت به برد شیرین 4 بر 2 مقابل دانمارک رسید. تیلمانس در دقیقه 3، لوکاکو در دقایق 56 و 70 و دبروینه در دقیقه 88 برای شیاطین‌سرخ اروپا و ویند در دقیقه 17 و کورتوا در دقیقه 87 (گل‌به‌خودی) برای وایکینگ‌ها گلزنی کردند.

بلجیم 15 امتیازی به دور نهایی رسید و دانمارک 10 امتیازی در رده دوم جای گرفت.

انگلیس هم که پیش از این از صعود ناامید شده بود با 4 گل ایسلند را شکست داد. رایس در دقیقه 20، مانت در دقیقه 24 و فودن در دقایق 80 و 84 برای سه‌شیر گل زدند. انگلیس 10 امتیازی شد و با توجه به شکست در دیدار رودررو مقابل دانمارک در رده سوم جای گرفت.

با نتایج امشب و شب گذشته چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا اسپانیا، فرانسه، ایتالیا و بلجیم هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала