Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اظهارات جنجالی نامزد ریاست بارسلونا در مورد راموس و گریزمن

© REUTERS / SERGIO PEREZآنتوان گریزمن
آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نامزد ریاست باشگاه بارسلونا در تازه‌ترین اظهارات خود در مورد جذب کاپیتان رئال مادرید، ادامه حضور مسی و شرایط گریزمن در بارسلونا صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، ویکتور فونت، نامزد ریاست باشگاه بارسلونا تازه‌ترین مصاحبه‌اش در مورد وضعیت لیونل مسی، گریزمن در بارسلونا و جالب‌تر اینکه در بازه جذب سرجیو راموس صحبت کرده است.

Лионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
نامزد ریاست بارسلونا: مسی‌ ‌می‌تواند در جنوری سال آینده از بارسا جدا شود
نامزد ریاست باشگاه کاتالانی‌ها در ابتدای صحبت‌هایش در مورد فوق ستاره آرجنتینی این تیم گفت:«از نظر ما رابطه مسی و بارسلونا یک رابطه استراتژیک است و میخواهیم مطمئن شویم که شرایط مناسبی برای او ایجاد میکنیم تا حتی پس از بازنشستگی نیز در باشگاه نقش ایفا کند . مسی میتواند ایده های زیادی داشته باشد.»
فونت در ادامه همچنان در مورد مسی گفت:«مسی ناامید است چون سران باشگاه به او وعده داده بودند که هر وقت می خواهد می تواند برود ولی در نهایت این اجازه را به او ندادند. شما باید پروژه جدیدی داشته باشید تا مسی دوباره قهرمان اروپا شود. با مسی صحبت نکردم ولی به نظرم بهترین پروژه ورزشی برای کسب رضایت مسی برای ماندن، ژاوی است.»
نامزد ریاست باشگاه بارسلونا در ادامۀ صحبت‌هایش در مورد ستاره فرانسوی این تیم نیز اظهار داشت:«خرید گریزمن و بستن قرارداد با او کاری بود که نباید از سوی باشگاه انجام می‌شد. به این دلیل که او هم پستی مسی است و نمی تواند جایگاهی در ترکیب تیم داشته باشد. از خروج سوارس از تیم غافلگیر شدم. بارسلونا بدون جذب جایگزینی بهترین گلزنش را از دست داد.»

فونت در بخش پایانی صحبت‌هایش در مورد جذب کاپیتان اسپانیایی رئال مادرید بیان داشت:«اگر ژاوی از من بخواهد تا با راموس قرارداد امضا کنم تا سود اقتصادی داشته باشد این کار را می کنم.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала