Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش خامس به موضوع در گیری و دعوا در رختکن تیم ملی کلمبیا

© AFP 2023 / Macro BertorelloКолумбийский футболист Хамес Родригес
Колумбийский футболист Хамес Родригес - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خامس رودریگز بازیکن تیم ملی کلمبیا، هرگونه اتهام بدرفتاری، مشاجره یا درگیری با هم تیمی‌هایش در تیم ملی را رد کرد و رسانه‌ها را تهدید به انجام اقدامات قانونی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته خاویر ارناندس بونت، مدیر برنامه «بلوگ دپورتیوو» رادیو بلو اعلام کرد درگیری میان بازیکنان کلمبیا در ورزشکاه رودریگو پاس دلگادو پس از آن شکست تحقیرآمیز 1-6 برابر اکواردو به وجود آمد است.

Колумбийский футболист Хамес Родригес - اسپوتنیک افغانستان
دومین شکست کیروش با کلمبیا؛ تحقیر یاران خامس در اکوادور + عکس

بر اساس اعلام این شبکه خامس روریگز و جفرسون لرما دو بازیکنی بوده اند که با هم درگیر و سایر بازیکنان نیز در حمایت از این دو بازیکن وارد این ماجرا شده اند.

خامس رودریگز که یکی از بازیکنان تأثیر گذار در ترکیب این تیم شمرده می‌شود، چنین ادعایی را رد می‌کند و مدعی‌ست که هیچ‌گونه بدرفتاری، مشاجره یا درگیری با هم تیمی‌هایش در تیم ملی نداشته و علیه کسانی که چنین خبرهای را نشر کرده اند، اقدامات قانونی خواهد کرد.

خامس در این مورد نوشت:" من كاملاً اطلاعات مربوط به رفتار بد، پرخاشگری یا اختلاف با دیگر بازیکنان تیم ملی كلمبیا را رد می كنم. نتایج آن چیزی نبود که انتظار داشتیم، اما رابطه بسیار عالی و محترمانۀ بین ما وجود دارد. هیچ وقت درگیری بین اعضای تیم وجود نداشته است. افرادی که مسئول ایجاد این داستان‌های دروغ هستند علیه آن‌ها اقدامات قانونی انجام خواهم داد زیرا آن‌ها برای بدنامی من تلاش دارند".

این در حالی‌ست که تیم ملی کلمبیا در رقابت‌های راهیابی به جام جهانی 2022 قطر در آمریکای جنوبی برابر اکوادور با نتیجه1-6 شکست خورد و سه امتیاز مهم را از دست داد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала