Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیمئونه در تلاش پایان ناکامی‌های متعدد‌ در برابر بارسا

© REUTERS / Carl RecineТренер "Атлетико Мадрид" Диего Симеоне во время матча 1/8 финала с "Ливерпулем" после забитого его командой гола
Тренер Атлетико Мадрид Диего Симеоне во время матча 1/8 финала с Ливерпулем после забитого его командой гола - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیگو سیمئونه تا حالا در رقابت‌های لالیگا، موفق به شکست بارسلونا نشده و امشب تمام تلاشش را انجام خواهد داد تا به این طلسم پایان بخشد.

به گزارش اسپوتنیک، دیگو سیمئونه از زمانی که هدایت اتلتیکومادرید را به عهده گرفته، موفقیت‌های چشم‌گیری به دست آورده و خودش را عنوان مربی موفق در این تیم مادریدی ثابت کرده است.

لوئیس سوارز Russia World Cup Uruguay Training - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سوارز بعد از مادریدی شدن: آمده ام تا به اتلتیکو کمک کنم، سیمئونه به بازیکن انگیزه زیادی میدهد

این مربی آرجانتینی اما هیچگاه موفق به شکست بارسلونا در رقابت‌های لالیگا نشده و این یکی از ناکامی‌های بزرگ او عنوان می‌شود.

اتلتیکومادرید در در مجموع 17 بار در رقابت‌های لالیگا به مصاف بارسلونا رفته که در این تعداد بازی، 6 تساوی کسب کرده و 11 بار هم شکست خورده است.

دو تیم بامداد یکشنبه در ورزشگاه واندا میتروپولیتانو، برای هژدهمین بار به مصاف هم می‌روند و ال‌چولو در تلاش است تا به این ناکامی در برابر کاتالان‌ها پایان بخشد.

از سویی هم این نخستین تقابل کومان با سیمئونه است و سرمربی هالندی نیز تمام تلاشش را خواهد کرد تا ضمن کسب پیروزی و سه امتیاز، نخستین پیروزی خود به عنوان سرمربی بارسلونا در برابر روخی بلانکو به دست آورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала