Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار آماده بازی برابر لایپزیگ

© REUTERS / Charles Platiau/File PhotoFILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar
FILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
توماس توخل تایید کرد که نیمار جونیور فوق ستاره برازیلی تیمش در برابر لایپزیگ از ابتدأ به میدان خواهد رفت و آماده این دیدار است.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار جونیور ستاره برازیلی پاریسن‌جرمن، در دومین دیدار این تیم در دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، برابر باشاک شهیر مصدوم شد و نزدیک به 23 روز می‌شود که قادر به همراهی تیمش نیست.

نیمار جونیور- بازیکن برازیلی پی‌اس‌جی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
با وجود دعوا؛ نیمار هنوز برای بارسایی شدن امیدوار است

پی‌اس‌جی در نبود این ستاره ارزشمند، نتایج مطلوبی کسب نکرده و دیشب در حضور چند دقیقۀ او برابر موناکو با نتیجه 2-3 شکست خورد و سه امتیاز مهم را از دست داد.

پاریسن‌جرمن این چهارشنبه دیدار دشواری برابر آربی لایپزیگ در دور برگشت مرحله گروهی دارد، تیمی که در دور رفت موفق به شکست این تیم شده بود.

در آستانه این دیدار مهم، توماس توخل از آمادگی کامل این بازیکن خبر داد و مدعی شد که نیمار برابر این تیم از ابتدأ به میدان خواهد رفت.

توخل در این مورد به اکیپ گفت:" نیمار؟ او خوب است. نیمار در دیدار برابر لایپزیگ از ابتدأ به میدان خواهد رفت".

نیمار در حالی به آمادگی کامل می‌رسد که تیم او وضعیت مناسبی در گروه H، رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ندارد و با 3 امتیاز پس از منچستریونایتد و لاپیزیگ در رده سوم قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала