Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مشاور سابق گریزمن: آنتوان از مسی نزد من شکایت نکرده بود

© AFP 2023 / Josep LagoФорвард испанского футбольного клуба "Барселона" Антуан Гризманн на матче с "Хетафе" в Барселоне, Испания
Форвард испанского футбольного клуба Барселона Антуан Гризманн на матче с Хетафе в Барселоне, Испания - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اریک اولاتس، مشاور سابق آنتوان گریزمن به صحبت‌های مسی واکنش نشان داد و مدعی شد که موکل سابقش به او شکایتی از لئو نکرده است.

به گزارش اسپوتنیک، اخیرا اریک اولتس، مشاور سابق گریزمن در گفت‌وگویی از مسی انتقاد کرد و گفته بود که او در بارسلونا دیکتاتوری راه انداخته است و سایر بازیکنان یا باید طرف او باشند یا در برابر او.

آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
اظهارات جنجالی نامزد ریاست بارسلونا در مورد راموس و گریزمن

اولتس همچنان روابط مسی و گریزمن را تیره و عدم درخشش موکل سابقش را وابسته به تیرگی روابط دو بازیکن عنوان کرده بود.

پس از اظهارات اریک و هنگام بازگشت مسی از بازی‌های ملی، خبرنگاران از کاپیتان بارسا در این مورد پرسش‌هایی را مطرح کردند که لئو با عصبانیت به این پرسش‌ها پاسخ داد و گفت از این که همه او را مقصر وضعیت بد باشگاه می‌دانند خسته شده است.

اولتس امروز در این مورد با فرستادن نامه به نشریه مارکا واکنش نشان داد و مدعی شد که گریزمن به او شکایتی نکرده و او خودش نظر به شرایط چنین اظهار نظری را مطرح کرده است.
در نامه اولتس که امروز نشر شد، چنین آمده است:" می‌خواهم روشن کنم که آنتوان گریزمن هرگز در مورد این اختلافات چیزی نگفته است.  نظریاتی که من در فرانس فوتبال دادم بر اساس شرایطی بود که در طول فصل گذشته توسط رسانه های مختلف مطرح شد.  من می فهمم که نظرات من ذهنی است و حتی ممکن است اشتباه کنم.  به همین خاطر تنها من مسئول هستم.  من از این موضوع پشیمان و متاسفم.  این آخرین نظر من درباره این موضوع خواهد بود. فصل خوبی داشته باشید".

این در حالی‌ست که گریزمن همواره رابطه خود را با مسی عادی عنوان کرده و از حضور در کنار او راضی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала