Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چراغ سبز پاریس به بارسا؛ پی اس جی برای حفظ امباپه نیمار را میفروشد

© AP Photo / Thibault CamusKylian Mbappé et Neymar
Kylian Mbappé et Neymar - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ظاهرا قهرمان فوتبال فرانسه از میان امباپه و نیمار، ملی پوش فرانسوی را برای ماندن در این تیم ترجیح میدهد.

به گزارش اسپوتنیک، بر بنیاد گزارش ها پی اس جی میخواهد در پایان فصل نیمار در لیست فروش قرار دهد و با پول به دست آمده از فروش آن زمینه تمدید قرداد امباپه را فراهم کند.

هر چند در فرانسه باور به این است که مدیران پی اس جی به فکر تمدید قرارداد هر دو ستاره تیم شان هستند، اما اکیپ میگوید، پی اس جی نیمار را قربانی نگه داشتن امباپه خواهد کرد.

این خبر اکیپ میتواند باعث خوشحالی مدیران بارسا شود، زیرا دو فصل است که بارسا برای بازگشت نیمار به نیوکمپ تلاش میکند، اما مدیران پی اس جی زیر بار پیشنهادات بارسا نمیروند.

 

با این وجود در صورتی که ادعای اکیپ به واقعیت تبدیل شود، بارسا در تابستان پیش رو کار ساده تری نسبت به سال گذشته برای جذب نیمار خواهد داشت.

از سویی پی اس جی از علاقه شدید رئال به ستاره تیمش کلیان امباپه آگاه است و میخواهد جلوی این علاقه و انتقال را بگیرد و تمام تلاشش را برای حفظ این بازیکن خواهد کرد.

در اسپانیا گزارش شده که رئال میخواهد در تابستان 2021 برای خرید امباپه 21 ساله وارد عمل شود و جذب این ملی پوش فرانسوی در دستور کار مدیران کهکشانی ها قرار دارد.

نیمار و امباپه هر دو تا تابستان 2022 با پی اس جی قرارداد دارند.

امباپه در 7 بازی این فصل لیگ فرانسه 9 گل برای تیمش زده و نیمار که با مصدومیت روبه رو شد در 5 بازی موفق به زدن دو گل شده است.

به گفته توخل سرمربی پاریسی ها نیمار در مسابقه روز سه شنبه این تیم در لیگ قهرمانان برابر لایپزیگ، قهرمان فرانسه را همراهی خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала