Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت داغ یونایتد و آرسنال بر سر اریکسن

© Sputnik / Георгий Зимарев /  مراجعه به بانک تصاویر کرستین اریکسن
کرستین اریکسن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد برای حل مشکلات خط میانی خود به "کریستین اریکسن" متوسل می‌شود اما در این زمینه آرسنال نیز قصد می‌خواهد تلاش نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ دو باشگاه منچستریونایتد و آرسنال برای حل مشکلات خط میانی شان می‌خواهند تا کریستین اریکسن ستاره دانمارکی اینتر را به خدمت بگیرند.

در حالی‌که اوله‌گونار برای مقابله با پل پوگبا، برونو فرناندس و دونی ون د بیک در تیم اصلی می‌جنگد اما می‌تواند وسوسه شود که وارد بازار نقل و انتقالات جنوری گردد اما آنها ممکن است مجبور باشند با آرسنال برای امضای وی رقابت کنند.

اریکسن که در جنوری به دنبال انتقال 17.5 میلیون پوندی از تاتنهام به سن سیرو وارد شد برای تأثیرگذاری در ایتالیا تلاش کرده اما حالا آنتونیو کونته می‌تواند معامله مبادله‌ای را به تیم اولدترافورد برای جذب فِرد پیشنهاد دهد زیرا او به دنبال تقویت تیمش است.

یونایتد یکی از باشگاه‌های علاقه مند به ستاره دانمارکی قبل از انتقال به اینتر بود و حالا آرسنال نیز در این راستا می‌خواهد اقدام عملی نماید.

توپچی‌ها همچنین می‌توانند برای یکی از مخالفان سابق شان معامله مبادله کنند و در این صورت گرانیت ژاکا بخشی از معامله مبادله را تشکیل می‌دهد.

اریکسن با وجود این‌که تا سال 2024 تحت قرارداد است، در این فصل فقط 4 شروع برای تیم ایتالیایی داشته است. این بازیکن 28 ساله در اوایل این ماه اشاره بزرگی به آینده خود کرد و گفت: "این چیزی نیست که آرزو داشتم. همه بازیکنان می‌خواهند تا آنجا که ممکن است بازی کنند اما مربی تصمیم می‌گیرد چه کسی باید وارد زمین شود. این وضعیت عجیبی است همانطور که هواداران می‌خواهند من بیشتر بازی کنم، من نیز دوست دارم اما مربی ایده‌های مختلفی دارد و من به عنوان یک بازیکن باید به آن احترام بگذارم. من روی فوتبال خود تمرکز کرده‌ام، پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالات خواهیم دید که اتفاقی می‌افتد یا نه."

اریکسن در اولدترافورد با فرناندس رقابت خواهد کرد، ستاره که پیروزی شیاطین سرخ در برابر وست بروم را رقم زد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала