Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لحظه‌ای که کاپیتان لیدزیونایتد قلب کودکی را لمس کرد + ویدیو

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال آرسنال انگلستان
تیم فوتبال آرسنال انگلستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاپیتان لیدزیونایتد در بازی مقابل آرسنال لحظه زیبا اما تلخی را رقم زد که با آن پسر 13 ساله مبتلا به سرطان وارد زمین فوتبال شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ لحظه‌ای دیدنی و زیبا اما اشک آوری را لیام کوپر بازیکن اسکاتلندی و کاپیتان تیم فوتبال لیدزیونایتد در بازی امشب مقابل آرسنال رقم زد که همه را شگفت زده کرد.

او در ابتدای بازی و در لحظه ورود بازیکنان به زمین؛ از طریق آی‌پد در دست داشته‌اش، پسر 13 ساله (هوادار لیدزیونایتد) را از طریق تماس زنده وصل کرده بود و با خود آنرا حمل می‌کرد تا این هوادار کوچک که مبتلا به سرطان است بتواند در نبود هواداران از طریق مجازی وارد زمین شود.

"براو الیوت متکالف" کودکی 13 ساله که هوادار لیدزیونایتد است، از این‌که به عنوان مهم‌ترین موضوع روز از طریق تیم‌اش شناخته شد به شدت خوشحال به نظر می‌رسید.

این اقدام جالب از طریق بنیاد Make a Wish انجام شد و به الیوت هوادار لیدز اجازه داد تا به طریقی با هواداران فعلی که به دلیل شیوع ویروس کرونا در ورزشگاه‌ها حضور نمی‌یابند، وارد زمین شود.

خیلی از هواداران در این باره احساسات شان را از طریق توییتر مطرح کردند. یکی نوشت: "کوپر اکنون نمی‌توانم اشک را ببینم. این چه لمسی است."

دیگری نگاشت: "لمس درجه یک بچه‌ها."

یکی از آن‌ها در توئیتر نوشت: "این کاملاً شگفت آور است. آفرین بر همه کوپر و به الیوت تبریک می‌گویم."

این در حالیست که بازی دو تیم در نیمه اول بدون گل سپری شده و اکنون تیم آرسنال پس از اخراج نیکولاس په‌په بازی را 10 نفره دنبال می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала