Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رکوردهای بی‌نظیر در انتظار کریستیانو رونالدو

© AFP 2023 / Isabella BonottoЗащитник ФК "Милан" Давиде Калабрия и нападающий ФК "Ювентус" Криштиану Роналду во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Защитник ФК Милан Давиде Калабрия и нападающий ФК Ювентус Криштиану Роналду во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره پرتگالی یوونتوس در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و انتظار ثبت رکوردهای استثنایی از او دور از انتظار نیست.

به گزارش اسپوتنیک، ابتلای کریستیانو رونالدو به ویروس کرونا باعث افت این بازیکن نشد و مهاجم پرتگالی مهره کلیدی یوونتوس باقی مانده است.

رونالدو و بونوچی - اسپوتنیک افغانستان
پاراتیچی: مطمئن باشید رونالدو در یووه می‌ماند

رونالدو با گلزنی برابر کالیباری به اولین بازیکنی مبدل شد که در پنج بازی اول خود با پیراهن یوونتوس موفق به گلزنی شده و تیمش با پیروزی از زمین خارج شده است. به همین خاطر آندره‌آ پیرلو ضمن تمجید از فوق ستاره پرتگالی تیمش اعلام کرده تنها توصیه‌ای که می‌توانم به رونالدو داشته باشم این است که او به همین روند ادامه دهد چون قهرمانی واقعی بوده و الگوی تمامی هم‌تیمی‌هایش در تمرینات و مسابقات یوونتوس است.

رونالدو حالا در جدول بهترین گلزنان تاریخ فوتبال در رتبه چهارم قرار دارد. اما کریستیانو با نفر سوم این فهرست روماریوی برزیلی تنها دو گل فاصله دارد و شکی نیست که به زودی از او عبور خواهد کرد. رونالدو بعد از آن رسیدن به رکورد پله نفر دوم فهرست را هدف قرار خواهد داد.

کریستیانو در ادامه فوتبالش هر زمان که بتواند 20 گل دیگر به ثمر برساند از رکورد گلزنی پله هم عبور خواهد کرد و بعد از آن تنها حریفش برای تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ فوتبال دنیا جوزف بیکان اتریشی خواهد بود. رونالدو در این فصل میانگین گلزنی بیش از یک گل در هر مسابقه را ثبت کرده و اگر بتواند آمارش را حفظ کند در 35 سالگی رکوردهای استثنایی را ثبت خواهد کرد که نظیر آن تکرار نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала