Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی ناپولی: زلاتان نسبت به 10 – 12 سال پیش هم قوی‌تر شده است

© AFP 2023 / MARCO BERTORELLOگتوزو سرمربی ناپولی
گتوزو سرمربی ناپولی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی آث میلان پس از برتری 3 – 1 شاگردانش برابر ناپولی، به ستایش از عملکرد ستاره سویدنی تیمش پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، در شب پیروزی 3-1 میلان بر ناپولی ده نفره زلاتان ابراهیمویچ دو گل به ثمر رساند و دیگر گل میلان توسط ینس هوگه به ثمر رسید. شاگردان گتوزو با این پیروزی صدرنشین جدول سری آ شد.

Zlatan Ibrahimovic - اسپوتنیک افغانستان
ناپولی 1 - میلان 3؛ پرواز میلان با زلاتان ایبراهیموویچ به صدر سری‌آ ایتالیا
سرمربی ناپولی پس از پایان بازی در نشست خبری حضور پیدا کرد و به تمجید از زلاتان ابراهیمویچ پرداخت. گتوزو در این باره گفت:«ما امروز موقعیت‌های بسیاری خلق کردیم اما به توان ما برای استفاده از آنها باور نداشتیم. میلان به ایبرا کاملاً باور دارد. به نظر من زلاتان حتی نسبت به ده دوازده سال پیش هم قوی‌تر است. میلان در این بازی از سانتر استفاده می کرد چون می دانست زلاتان در محوطه جریمه حاضر است که از آنها استفاده کند.»
سرمربی ناپولی در پایان صحبت‌هایش بیان داشت:«بسیاری‌ها خودشان را در نقش معلم می‌بینند و فکر می‌کنند می‌توانند به بقیه درس بدهند. این چیزی است که من را اذیت می‌کند. مساله، مساله ذهنیت است. فوتبال یعنی به هم کمک کردن و روحیه تیمی داشتن و در مواقع دشوار در کنار هم ایستادن و استحکام تیم را بالا بردن.»

مهاجم سوئدی و 39 ساله میلان با دو گلی که در این مسابقه زد، از رونالدو سبقت گرفت و با 10 گل زده، به تنهایی در صدر جدول آقای گلی سری A ایستاد. البته این بازیکن در دقیقه 79 مسابقه به دلیل مصدومیت، زمین بازی را ترک کرد. شاگردان استفانو پیولی با برتری در این مسابقه، 20 امتیازی شدند و به صدر جدول رقابت‌ها بازگشتند. ناپولی هم در رتبه ششم جدول باقی ماند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала