Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نگرانی شدید میلان از مصدومیت احتمالی زلاتان

© AFP 2023 / Alberto PizzoliМедики оказывают помощь форваду ФК "Милан" Златану Ибрагимовичу во время матча "Милан-Ювентус"
Медики оказывают помощь форваду ФК Милан Златану Ибрагимовичу во время матча Милан-Ювентус - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه میلان به شدت نگران مصدومیت ستاره سویدنی تیم شان است چراکه این بازیکن وزنه سنگینی در خط حمله روسونری محسوب می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه میلان در خصوص مصدومیت زلاتان ابراهیموویچ که شب گذشته ستاره تیمش بود و با زدن دو گل مقابل ناپولی عامل اصلی برتری روسونری شد، اعلام کرد آزمایش‌های لازم روی پای چپ مهاجم سویدنی انجام خواهد شد تا میزان صدمه‌ای که وارد شده مشخص شود.

Форвад ФК Милан Златан Ибрагимович во время матча Милан-Ювентус  - اسپوتنیک افغانستان
خبر بد برای میلان؛ ماشین گلزنی مصدوم شد + عکس

این در حالی است که کادر فنی میلان نگرانی خود را از دوری ابراهیموویچ ابراز کرده و تعویض اجباری این بازیکن در دقیقه ۷۹ را نشان از آسیبی مهم دانسته است. به خصوص اینکه زلاتان بلافاصله پس از خروج از زمین آثار درد در چهره‌اش نمایان بود و از کمپرس یخ برای کاهش درد استفاده کرد.

در همین حال، نشریه «توتو اسپورت» ایتالیا، گزارش داده که زلاتان به  دلیل این مصدومیت دو بازی پیش روی روسونری مقابل لیل در لیگ اروپا و فیورنتینا در سری‌آ را از دست خواهد داد. مصدومیت مهاجم 39 ساله می‌تواند آسیب شدیدی به قوای تهاجمی میلان صدرنشین وارد کند چون او در 8 بازی این فصل روسونری در سری‌‌آ ایتالیا زننده 10 گل برای تیمش بوده و در شرایطی بسیار خوب قرار دارد.

کاهش آمادگی ابراهیموویچ می‌تواند مانع حفظ صدر جدول برای میلان شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала