Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی یوونتوس: رونالدو یک قهرمان است

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی یوونتوس می‌گوید که رفتار او با رونالدو مثل دیگر بازیکنان است.

به گزارش اسپوتنیک، آندره‌آ پیرلو سرمربی یوونتوس می‌گوید که رونالدو یک قهرمان است و شایعات جدایی او از این تیم را رد کرده و گفت با او مثل سایر بازیکنان تیمش رفتار می کند.

Защитник ФК Милан Давиде Калабрия и нападающий ФК Ювентус Криштиану Роналду во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
رکوردهای بی‌نظیر در انتظار کریستیانو رونالدو
سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فرنتس‌واروش در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، اظهار داشت:«من هنوز رونالدو را در مورد ضربات ایستگاهی به چالش نکشیدم. من با او مانند دیگران رفتار می‌کنم. داشتن یک رفتار خوب با افراد فروتن بسیار آسان است و من سعی می کنم اینگونه باشم.»
پیرلو در پایان صحبت‌هایش همچنان در خصوص فوق ستاره پرتگالی و دیگر بازیکان تیمش گفت:«رونالدو یک قهرمان است اما برخورد من با او مانند فرابوتا یا پورتانووا است که دو بازیکن جوان تیم هستند من چه در زمین و چه بیرون از زمین همیشه در دسترس همه بازیکنان هستم. برقراری رابطه بین دو طرف که هر دو متواضع هستند راحت است و من اینطور آدمی هستم.»

فوق ستاره پرتگالی بانوری پیر در این فصل شروع بسیار خوبی داشته است. او در شش بازی اول خود توانسته هشت گل به ثمر رساند و این در حالی است که فوق ستاره پرتغالی یک دوره از بیماری کرونا را نیز در چند هفته اخیر پشت سر گذاشته است.  رونالدو شنبه شب نیز با دو گل خود شرایط برد یوونتوس در مقابل کالیاری را فراهم کرد. او 29 گل از 59 گل بانوی پیر را در سری‌آ درسال 2020 به ثمر رسانده است.

یوونتوس با اختلاف 3 امتیاز با بارسلونا در رده دوم جدول گروه G لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала