Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گریزمن خواستار آتش‌بس با منتقدان خودش شد

© AFP 2023 / LLUIS GENEأنطوان غريزمان
أنطوان غريزمان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنتوان گریزمن ستاره فرانسوی بارسلونا، در آخرین مصاحبه‌اش از هواداران زمان خواست تا خودش را در این تیم ثابت کند و بار دیگر چون گذشته بدرخشد.

به گزارش اسپوتنیک، آنتوان گریزمن در سال 2019 با مبلغ 120 میلیون یورو از اتلتیکومادرید به بارسلونا پیوست و در حال حاضر دومین فصل حضورش را در جمع آبی‌اناری‌ها سپری می‌کند.

Ehemaliger niederländischer Fußballprofi Marco van Basten - اسپوتنیک افغانستان
فان‌باستن: نمایش مسی و گریزمن شبیه بازیکنان سطح پایین است

این بازیکن در این مدت درخشش خوبی در ترکیب کاتالان‌ها نداشته و همواره مورد انتقاد مدیران، کادرفنی، هم‌تیمی‌ها و هواداران قرار گرفته است.

این بازیکن که از شنیدن گلایه‌ها خسته به نظر می‌رسد، در آخرین مصاحبۀ خود خواستار زمان بیشتر برای اثبات خودش در نیوکمپ شد و از هواداران خواست تا صبور باشند.

 شب گذشته آنتوان گریزمان ستاره بارسلونا با مووی استار صحبت کرد و چنین گفت:" من تا به حال با سه سرمربی و یک ویروس جهانی رو به رو شده‌ام. من هنوز هم برای سازگاری به زمان نیاز دارم. همه درباره من اظهارنظر کردند، حتی نامزدهای ریاست باشگاه. من انتقادات را قبول می کنم، زیرا می‌دانم که بهترین گریزمن را نمی‌بینیم. برای دوباره درخشیدن به زمان نیاز دارم و از همه می‌خواهم صبور باشند".

کارشناسان اسپورت دیپورتیوو، امروز با نشر صحبت‌های گریزمن در گزارش‌های شان، مدعی شدند که ستاره فرانسوی بارسا خواستار آتش‌بس با منتقدانش شده و دیده شود که هواداران برای او فرصت می‌دهند یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала