Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نامزد ریاست بارسا: از تلاش‌ها برای جذب مسی بردارید، او می‌ماند

© REUTERS / NACHO DOCELionel Messi
Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویکتور فونت نامزد ریاست باشگاه بارسلونا به مدیران سیتی هشدار که از جذب مسی دست بردارند زیرا لئو در این باشگاه خواهد ماند.

به گزارش اسپوتنیک،  لیونل مسی در آغاز فصل خواهان جدایی از بارسلونا بود اما مدیران باشگاه مجوز جدایی این بازیکن را صادر نکردند و این بازیکن مجبور شد تا یک فصل دیگر در این باشگاه بماند.

مسی - اسپوتنیک افغانستان
پیشنهاد عجیب و باورنکردنی مالک منچسترسیتی به مسی

حالا و با نزدیک شدن به پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی، شایعات زیادی در باره این بازیکن مطرح است و رسانه‌های نزدیک به دو باشگاه بارسلونا و سیتی مدعی اند که این بازیکن قرارداد خودش را تمدید نخواهد کرد و در جنوری به حضور 20 ساله‌اش در نیوکمپ پایان و راهی سیتی خواهد شد.

مدیران سیتی نیز قبلاً به جذب این بازیکن تمایل نشان داده بودند و گفته می‌شود که تلاش‌های نیز برای جذب این بازیکن انجام داده اند.

یکی از نامزدان ریاست باشگاه بارسلونا که حفظ مسی در صدر برنامه‌های آینده‌اش قرار دارد، به آن‌ها هشدار داده است که از جذب لئو دست بردارند زیرا او در این تیم خواهد ماند.

ویکتور فونت در این مورد به اسپورتیو کاتالونیا گفت:" به مدیران سیتی به خصوص فران سوریانو گفتم که آن‌ها به دنبال گزینه‌های دیگر برای کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باشند زیرا مسی در نیوکمپ می‌ماند. قضیه مسی و درخواست جدایی او در تابستان بسیار ناراحت کننده بود. داشتن مسی برای تیم یک نعمت است و ما مدت‌هاست که از بازی‌های زیبای او لذت برده‌ایم. ما بخاطر نتایج ضعیف باشگاه در حال از دست دادن مسی هستیم که این واقعا رنجی غیرقابل تحمل است".

این در حالی‌ست که مسی تا حالا با باشگاه برای تمدید قرارداد وارد مذاکره نشده و در صورتی که قرارداد خودش را تمدید نکند، می‌تواند در تابستان به صورت رایگان این باشگاه را ترک کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала