Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مودریچ: می‌خواهم در رئال بازنشسته شوم

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Реал Мадрид"
Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قرارداد لوکا مودریچ در سال 2021 با رئال مادرید به پایان می رسد و اگرچه این باشگاه تا هنوز برای تمدید اقدامی نکرده، اما هافبک 35 ساله تأکید دارد که می خواهد به فوتبال در این باشگاه پایان دهد.

به گزارش اسپوتنیک، لوکا مودریچ 35 ساله که یکی از ارکان اصلی موفقیت‌های چند سال اخیر تیم فوتبال رئال مادرید بوده است و از سال 2012 عضو باشگاه رئال مادرید است و تاکنون توانسته و 22 گل برای این تیم به ثمر برساند.

ساویچ - اسپوتنیک افغانستان
جانشین «لوکا مودریچ» از لاتزیو میاید

هافبک پیشین تاتنهام تاکنون با رئال مادرید 16 جام مختلف از جمله دو قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده.

قرارداد لوکا مودریچ در سال 2021 با رئال مادرید به پایان می رسد و اگرچه این باشگاه تا هنوز برای تمدید اقدامی نکرده، اما هافبک 35 ساله تأکید دارد که به فوتبالش در این باشگاه پایان دهد.

او در این مورد به خبرنگاران گفت:" من بارها گفته‌ام که می خواهم در رئال مادرید بمانم اما بیایید ببینیم چه اتفاقی می افتد. من همیشه همین جواب را می دهم. احساس خوبی دارم و می خواهم در رئال مادرید ادامه دهم. من احساس می کنم می توانم به تیم کمک کنم. من می‌خواهم اینجا کارم را تمام کنم، اما این به خیلی چیزها بستگی دارد. اما اگر بتوانم کارم را اینجا تمام کنم، افتخار بزرگی خواهد بود".

مودریچ در حالی به ماندن در رئال علاقه نشان داده است که قبل از این گفته می‌شد که  باشگاه آماده است تا با او برای یک فصل دیگر تمدید کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала