Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان اروپا؛ پیروزی جذاب چلسی و سویا در لحظات پایانی

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر کاپ لیگ قهرمانان اروپا
کاپ لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، با دو دیدار امشب آغاز شد که سویا در برابر کرسنودار به برتری رسید و چلسی نیز در دقایق پایانی به دشواری برابر رن پیروز شد.

به گزارش اسپوتنیک، امشب دو دیدار از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، زودتر از سایر دیدارها برگزار شد که آن چلسی برابر رن به برتری دست یافت و سویا در خانه کرسنودار موفق به کسب سه امتیاز شد.

چلسی که در خانه رن مهمان بود، در این دیدار نمایش خوبی داشت و در دقیقه 22 با هادسون اودوی به گُل برتری دست یافت اما این گُل را گیراسی در دقیقه 85 جبران کرد تا همه فکر کنند که این دیدار مساوی خواهد شد.

چلسی اما تسلیم نشد و در دقیقه 90+1 به گُل برتری دست یافت و اولیویه ژیرود ناجی لمپارد شد.

در دیگر دیدار که سویا در خانه کرسنودار مهمان بود، خیلی زود و در دقیقه 4 با ایوان راکیتیچ به گُل رسید اما کامپوس در دقیقه 56 گُل تساوی را به ثمر رساند تا دقایق باقی مانده این دیدار جذاب دنبال شود.

این بازی تا دقیقه 90+5 مساوی دنبال می‌شد تا این که منیر الحدادی گُل برتر اندلسی‌ها را به ثمر رساند و تساوی را با بُرد عوض کرد.

با پایان این دو دیدار که از گروه E، برگزار شده بود، چلسی و سویا 10 امتیازی شدند اما آبی‌ها به دلیل تفاضل گُل بهتر صدرنشین گروه شدند و اندلسی‌ها نیز دوم شدند.

در رده سوم کرسنودار ایستاد و رن نیز با 1 امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала