Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان اروپا؛ برتری بارسلونا، یونایتد، یوونتوس، دورتموند و پی‌اس‌جی

© AFP 2023 / Harold Cunningham / UEFA / AFPЦеремония жеребьевки финальной стадии Лиги чемпионов УЕФА 2019/20 в штаб-квартире УЕФА (10 июля 2020). Ньон
Церемония жеребьевки финальной стадии Лиги чемпионов УЕФА 2019/20 в штаб-квартире УЕФА (10 июля 2020). Ньон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان دیشب ادامه یافت که طی تیم‌های برتر اروپا حریفان شان را به زانو در آوردند.

به گزارش اسپوتنیک؛ بازی‌های روند چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دیشب با انجام چند دیدار پی‌گیری صد که بارسلونا و من‌یونایتد حریفان شان را چهارتایی کردند، دورتموند و لاتزیو با سه گل به برتری رسیدند، پاری‌سن‌ژرمن به سختی 1-0 از سد لایپزیگ عبور کرد.

بارساونا که میهمان دیناموکیف بود نیمه اول را بدون گل سپری کرد اما در نیمه دوم توسط سرجینو دست در دقیقه 52، برایتوایت در دقایق 57 و 70 (پنالتی) و آنتون گریزمن در دقیقه 92 به چهار گل رسید تا اوکراین را با پیروزی شیرین ترک نماید.

در دیگر بازی منچستریونایتد از باشک‌شهیر میزبانی کرد که 4-1 برنده شد. در این دیدار فرناندز در دقیقه 7 و 19، مارکوس راشفورد در دقیقه 35 (پنالتی) و جیمز در دقیقه 93 برای شیاطین سرخ گل زدند و تنها گل حریف نیز توسط توروک در دقیقه 75 به ثمر رسید.

یونتوس که میزبان فرانس واروش بود ابتدا با گل اوزونی در دقیقه 19 از حریف عقب افتاد اما کریستیانو در دقیقه 35 گل تساوی را زد. 45 دقیقه نیمه دوم مساویانه دنبال شد تا این‌که موراتا در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده گل برتری یووه را رقم زد.

دورتموند در سیگنال ایدونا پارک میزبان کلوب بروژ بود و با گل‌های ارلینگ هالند در دقایق 18 و 60 و سانچو در دقیقه 45+1 به برتری 3-0 دست یافت.

لاتزیو در زمین خودی با نتیجه 3-1 از سد زنیت گذشت.

در این بازی ایموبیله دوبار و پارولو یکبار گل‌زنی کردند.

پاری‌سن‌ژرمن در پارک دو پرنس با تنها گل دقیقه 11 نیمار از روی نقطه پنالتی حریف‌اش لایپزیگ را به سختی شکست داد.

امشب نیز در چارچوب این رقابت‌ها چند بازی انجام می‌شود که مونشن گلادباخ با شاختار و المپیاکو با سیتی از ساعت 10:25 به وقت کابل به مصاف هم می‌روند.

در سایر بازی‌ها که ساعت 12:30 انجام خواهد شد؛ بایرنو مونیخ با سالزبورگ، اینتر با رئال مادرید، لیورپول با آتالانتا، مولده با آرسنال و لیل با آث میلان روبرو خواهند شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала