Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاریخ‌سازی آمریکایی‌ها با بارسا

عضو شوید
دو آمریکایی با باریلونا در رقابت‌های لیگ قهرمانان تاریخ سازی می‌‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک؛ سرجینو دست اولین گل خود را برای بارسلونا به ثمر رساند و کون‌راد دل فونته اولین بازی خود را در جریان پیروزی 4-0 بارسا مقابل دینامو کیف انجام داد.

بارسلونا دیشب در چهارمین بازی از گروه G به برتری رسید تا مقام اول گروه را از آن خود کند. اما با وجود مصدومیت‌های زیاد به دو بازیکن تیم ملی مردان ایالات متحده در کیف اعتماد کرد که مهمترین تورنمنت اروپا است.

دست اولین گل بازی را به ثمر رساند

نیمه دوم با نتیجه تساوی بدون گل در کیف آغاز شد اما در دقیقه 53 سرجینو دست توپ را از هم تیمی خود مارتین بریتوایت در محوطه جریمه گرفت و موقعیت خود را از دست نداد زیرا ضربه او پشت دروازه را پیدا کرد. این اولین گل بازی بود و دست به اولین آمریکایی بدل شد که برای بارسلونا گلزنی می‌کند.

بارسلونا تاکنون چهار مسابقه انجام داده و دست در سه بازی از آن از ابتدا به میدان رفته است. تنها بازی‌ای که او انجام نداد در مقابل یوونتوس در مسابقه 2 بود زیرا کومان تصمیم گرفت او را وارد زمین نکند.

سرجینو بعد از بازی گفت: "عصر بخیر هواداران بارسا. من واقعاً خوشحالم که اولین گلم را در لیگ قهرمانان و در چنین بازی مهمی به ثمر برسانم. امیدوارم خیلی‌های دیگر بیایند."

کون‌راد اولین بازی خود را انجام داد

کون‌راد دلا فونته امسال به تیم اصلی راه یافت و اولین دقایق خود را در یک بازی تدارکاتی انجام داد. او اما در چهارمین بازی بارسا در لیگ قهرمانان اولین بازی رسمی خود را انجام داد که در دقیقه 83 به جای ترینکائو به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد. این مهاجم دومین آمریکایی تاریخ شد که در بارسلونا بازی می‌کند، پیش از او دست توانست به اولین بازیکن بدل شود.

این بازیکن پس از بازی گفت: "من از اولین بازی‌ام و از پیروزی بسیار خوشحالم. من به سخت کوشی ادامه می‌دهم و بهترین تلاشم را برای تیم می‌کنم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала