Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جلسه مهم بارسا / تصمیم‌گیری کومان برای جانشینی پیکه

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر جرارد پیکه Прибытие сборной Испании в отель после финала ЕВРО-2012
جرارد پیکه     Прибытие сборной Испании в отель после финала ЕВРО-2012 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا روز قبل مشخص نکرد که جرارد پیکه برای چه مدتی از میادین دور خواهد بود ولی احتمالا میزان دوری او 2 ماه بیشتر خواهد بود.

به  گزارش اسپوتنیک؛ جرارد پیکه و سرخیو روبرتو در بازی برابر اتلتیکومادرید به شدت آسیب دیدند که برای بیشتر از دوماه این دو بازیکن در اختیار کومان نیستند.

بارسا گرچع در خصوص مدت زمان مشخص دوری پیکه چیزی نگفته ولی اعلام کرد که بازگشت این مدافع به ریکاوری او بستگی دارد.

بارسا حالا در نبود وی با بحران خط دفاعی روبه‌رو شده زیرا این تیم به غیر از لنگله دفاع وسط ندارد و این موضوع سبب شده تا رسانه‌های چاپی اسپانیا آنرا تیتر اول خود بگیرند.

Gerard Piqué, futbolista español - اسپوتنیک افغانستان
مدافع سابق رئال، گزینۀ جدی بارسا برای پُرکردن جای خالی پیکه

دیشب بارسا در حالی به مصاف دیناموکیف رقت رفت که تنها یک مدافع وسط آماده داشت. ساموئل اومتیتی همچنان ناآماده است و «رونالد آراخو» با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند.

به دلیل بحران خط دفاعی جلسه اضطراری برگزار شد تا کومان ببیند می‌تواند مدافعی را در پنجره زمستانی خریداری کند یا خیر؟

مشکل بزرگ بارسلونا اما به غیر اینکه مدیریتش استعفا داده و رئیس ندارد، بحران اقتصادی نیز است. بارسلونا اگر بخواهد بازیکنی را در زمستان خریداری کند باید بار دیگر حقوق بازیکنانش را کم کند.

اریک گارسیا مدافع 19 ساله منچسترسیتی ماه‌هاست به عنوان گزینه جدی بارسلونا مطرح می‌شود ولی با پایان یافتن قراردادش در پایان فصل او می‌تواند به صورت رایگان خریداری شود ولی در زمستان باید پول زیادی بابتش بپردازند. به همین علت موضوع انتقال قرضی برخی بازیکنان مطرح شده است.

انتخابات بارسلونا در تاریخ 24 جنوری (4 دلو) برگزار می‌شود و پنجره زمستانی پیش از آمدن مدیریت جدید است. این اتفاق باعث شده تا بارسلونا به یک سردرگمی در اوضاع بحرانی باشگاه برسد. از طرفی باشگاه نیازمند خرید یک مدافع است و از طرفی وضعیت اقتصادی این فرصت را ایجاد نمی‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала