Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: "واران غیر قابل انتقال است"

© REUTERS / Paul HannaSoccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Lionel Messi in action as Real Madrid’s Raphael Varane attempts to block
Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Lionel Messi in action as Real Madrid’s Raphael Varane attempts to block - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان می‌گوید که روسای رئال مادرید رافائل واران را "غیرقابل انتقال" می‌دانند.

به گزارش اسپوتنیک؛ منچستر یونایتد به شدت به دنبال جذب مدافع میانی فرانسوی است اما زیدان سرمربی لوس بلانکوس به سرعت برای لغو این ایده حرکت کرد.

گفته می‌شود یونایتد با کمتر از 100 میلیون پوند "فرصتی" برای جذب بازیکن ملی پوش فرانسوی دارد.

آنها تلاش کردند که او را به خدمت بگیرند که در سال 2011 بود که سر الکس فرگوسن مسئولیت آن را برعهده داشت اما ستاره 27 ساله به جای آن به برنابئو نقل مکان کرد. اما زیدان علاقه‌ای به علاقه مجدد یونایتد ندارد.

زیدان پیش از تساوی 1-1 رئال مقابل ویارئال در روز شنبه اظهار داشت:

"فقط من نیستم که می‌خواهم او را حفظ کنم. او بخشی از این باشگاه است ما بسیار خوش شانس بودیم که توانستیم او را به مادرید بیاوریم. او شغل عالی دارد. از آن‌زمان که اینجا بوده به موفقیت‌های زیادی رسیده است. البته او برای باشگاه، برای مربی‌ای که من هستم، به طور کلی برای افراد غیرقابل انتقال است."
زیدان اضافه کرد:
"این واضح و روشن است. اکنون ما نمی‌توانیم جلوی صحبت مردم را بگیریم. آنها فقط در مورد واران صحبت نمی‌کنند، بلکه در مورد همه بازیکنان رئال مادرید و دیگران صحبت می‌کنند. اما برای واران، موقعیت من مشخص است و همان موقعیت باشگاه است."

هنگامی که واران لنز را به مقصد رئال ترک کرد، یونایتد به جذب فیل جونز پرداخت.

نام واران پس از قهرمانی در جام جهانی 2018 بار دیگر مطرح شد.

اما ژوزه مورینیو فکر نمی‌کرد بتواند او را بدست آورد، بنابراین قبل از اینکه یونایتد سال گذشته 85 میلیون پوند به هری مگوایر بپردازد کار را تعطیل کرد.

با این حال آنها می‌توانند یک حرکت پرهیجان را امتحان کنند و سعی‌کنند او را یک دهه بعد از شروع مجدد پنجره نقل و انتقالات در جنورب به زمین بزنند. 18 ماه دیگر به معامله فعلی واران باقی مانده و می‌تواند به عنوان یک دفاع میانی نخبه و یک رهبر قدرتمند در تیم اوله گونار سولسشایر شکاف ایجاد کند.

او در سپتامبر نماینده خود را تغییر داد تا به شرکا بیس ساکر بپیوندد، شرکتی که یونایتد رابطه خوبی با آن دارد و در یک سن مناسب برای یک مدافع قرار دارد.

با این حال شایعات مورد علاقه ممکن است فقط کار نماینده جدید واران برای واسطه‌ای برای بهبود توافق با قهرمان لالیگا باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала