Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد شدید «یورگن کلوپ» به برنامه ریزی لیگ برتر انگلیس

© REUTERS / Carl RecineЮрген Клопп во время матча между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Юрген Клопп во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تیم لیورپول پس از شکست این تیم برابر آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، درچارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شب گذتشه لیورپول در ورزشگاه آنفیلد برابر آتالانتا به میدان رفت و در پایان با نتیجه 2 بر صفر برابر حریف ایتالیایی خود شکست خورد.

Фанаты итальянской футбольной команды Atalanta  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لیورپول 0 – آتالانتا 2؛ باخت عجیب قهرمان دو فصل پیش
یورگن کلوپ پس از این مسابقه تیم خود را مستحق باخت دانست و گفت:«در کل شاهد نمایش خوبی از سوی هر دو تیم نبودیم و هیچکدام تا زمانی که آتالانتا موفق شد در نیمه دوم به گل اول دست یابد، موقعیت چندانی روی دروازه یکدیگر خلق نمی کردیم. دیدیم که حریف کمی پیش می‌آید، اما نتوانستیم مانع آن شویم. این یک شکست سزاوارانه در یک بازی دشوار بود.»
سرمربی سرخ پوشان در ادامه همچنان به انتقاد از برنامه‌ریزی لیگ برتر انگلیس گفت:«بچه‌ها کاملا ناامید شده اند، اما ما برای این کار وقت نداریم. فقط باید سریعتر نفسی تازه کنیم و دوباره (به میدان مسابقه) برویم. شما از ما می خواهید شنبه ساعت 12:30 بازی کنیم که این تصمیم تقریبا مثل یک جنایت است. البته این موضوع هیچ ارتباطی با نتیجه بازی شب ندارد، اما به خاطر این تصمیمات به شما تبریک می گویم.»

لیورپول شب گذشته موفق به خلق فرصت چندانی روی دروازه آتالانتا نشد و در نهایت در استادیوم آنفیلد با دو گل مغلوب این تیم شد. شاگردان کلوپ ظهر شنبه باید در لیگ برتر به مصاف برایتون برود و یورگن کلوپ که در هفته‌های اخیر بارها به برنامه ریزی مسابقات ایراد گرفته، این سبک برنامه را چیزی مانند جنایت می دانند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала