Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامه جالب امیلی روسود برای حفظ مسی در بارسلونا

© AFP 2023 / Pau BarrenaАргентинский футболист Лионель Месси
Аргентинский футболист Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امیلی روسود نامزد انتخابات ریاست بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی خود از برنامه‌اش برای حفظ لئومسی پرده برداشت.

به گزارش اسپوتنیک؛ امیلی روسود در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود با ارائه برنامه‌اش برای به دست گرفتن انتخابات ریاست بارسلونا، به بحث در مورد تمدید قرارداد لیونل مسی و همچنین استراتژی وی برای مدیریت حفظ لئو پرداخت.

لیونل مسی همچنان در قلب تمام بحث‌ها در بارسلونا است. در پایان قرارداد در آخر فصل  ملی پوش آرجانتینی به خوبی می‌تواند تصمیم بگیرد که بلوگرانا را برای همیشه ترک کند یا که بماند. او که (به دنبال شکست سنگین در لیگ قهرمانان مقابل بایرن مونیخ) وآغاز بحران در بارسا با صدای بلند اعلام کرده بود که در تابستان می‌خواهد برود. با این حال به نظر می‌رسد امیلی روسو که برای انتخابات ریاست بارسا در روز پنجشنبه 26 نوامبر نامزد شد از قبل نقشه خود را برای حفظ مسی طراحی کرده است.

"آینده مسی در دستان اوست"

بنابراین به نظر می‌رسد که روسو در اظهاراتی که توسط AS ارسال شده، فشار زیادی به خودش وارد نمی‌کند و آینده مسی فقط به او تعلق دارد: "آینده مسی در دستان اوست. قرارداد او در ماه جون به پایان می‌رسد و او می‌تواند تصمیم به ترک نظم باشگاه بگذارد. ما باید به موقع با مسی صحبت کنیم و ببینیم آیا می‌توان با قبول وضعیت اقتصادی که در آن قرار داریم معامله‌ای انجام داد. مسی یک افسانه زنده است. بسیاری از رسانه‌های آرجانتین با من تماس گرفته‌اند. من همیشه گفته‌ام که پیوند مسی و بارسا از بین رفتنی نیست. این با با ورود لئو در سن 13 سالگی مرحله عالی است و برای موسسه بالاتر است. آخرین چیزی که می‌خواهم بگویم این است که دوست دارم در زندگی با نامگذاری ورزشگاه به او ادای احترام کنم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала