Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کدام تیم‌های لیگ جزیره میزبان هواداران خواهند بود؟

© Photo / Oli Scarff / AFP / World Press Photo 2020Снимок Liverpool Champions League Victory Parade фотографа Oli Scarff, занявший 3-е место конкурса World Press Photo 2020 в категории Sports
Снимок Liverpool Champions League Victory Parade фотографа Oli Scarff, занявший 3-е место конкурса World Press Photo 2020 в категории Sports - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هفته آینده فرصتی پیش می‌آید تا برخی از باشگاه‌های فوتبال جزیره با حضور هواداران شان، در زمین خودی از حریفان میزبانی نمایند.

به گزارش اسپوتنیک؛ در مجموع 10 تیم لیگ برتر چنین فرصتی دارند که از 2 دسامبر حداکثر 2000 هوادار را به ورزشگاه‌های خود بازگردانند.

لیورپول، آرسنال و چلسی از جمله باشگاه‌های لیگ برتری هستند که از هفته آینده پس از اعلام دولت از سیستم ویروس کرونا فرصت استقبال از هواداران را دارند.

آخرین اطلاعات دولت انگلستان شاهد قرار گرفتن شهرهای لیورپول و لندن در ردیف 2 بوده است، به این معنی که تیم یورگن کلوپ و همچنین تاتنهام، اورتون، فولام، کریستال پالاس و وستهام می‌توانند در استادیوم‌های خود طرفدارانی داشته باشند.

با قرارگیری منچستر در ردیف 3، منچستر یونایتد و منچسترسیتی هنوز چراغ سبز دریافت نکرده‌اند تا هواداران دوباره به زمین بازی برگردند.

همین قانون در سایر مناطق کشور اعمال شده که بر وُلوز، نیوکاسل، لیدز، وست برومویچ، شفیلد یونایتد، لستر و برنلی تأثیر می‌گذارد، همچنین در این لحظه به آنها اجازه داده نمی‌شود استادیوم‌های خود را بروی هواداران باز کنند.

بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا روز دوشنبه اعلام کرده بود در صورت حضور استادیوم‌ها در شهرها و شهرهایی که در ردیف 1 سیستم ردیف دولت قرار دارند، حداکثر 4000 هوادار می‌توانند در مسابقات فوتبال شرکت کنند.

با این حال، این امر در مورد هیچ یک از باشگاه‌های لیگ برتر صدق نمی‌کند، اطلاعات سطح پنجشنبه اعلام کرد که در حال حاضر فقط کورن وال، جزایر اسکیلی و جزیره وایت در آن آستانه هستند.

از 10 استادیوم لیگ برتری که تحت محدودیت‌های سطح 2 قرار دارند، حداکثر 2000 هوادار یا 50 درصد ظرفیت آنها - هر کدام که پایین‌تر باشد - از 2 دسامبر هنگامی که قرنطین ملی پایان می‌یابد مجاز به حضور در مسابقات هستند.

علی رغم اعلامیه، در این مرحله مشخص نیست که دقیقاً چه تعداد از 10 باشگاه لیگ برتر تلاش می‌کنند تا در فرصت بعدی به هواداران خود اجازه دهند، در این صورت آرسنال اولین تیمی است که می‌تواند در 3 دسامبر از بازگشت هواداران برای دیدار مقابل راپید وین در لیگ اروپا استقبال کند.

در مورد برخی از باشگاه‌های دیگر، اولین شانس آنها برای حضور 2000 هوادار در یازدهمین هفته ازمسابقات لیگ است که از 5 دسامبر آغاز می‌شود.

دربی شمال لندن که قرار است در ورزشگاه تاتنهام برگزار شود آخر هفته برگزار خواهد شد در حالی که لیورپول در آنفیلد به مصاف گرگ‌ها می‌رود، چلسی میزبان لیدز یونایتد است و منچستر یونایتد برای دیدار با وستهام به استادیوم لندن می‌رود.

بسیاری از باشگاه‌های سطح بالای انگلستان خوش بینی خود را در مورد استقبال مورد نظر هواداران از زمین ابراز کرده‌اند، لیورپول روز سه‌شنبه بیانیه زیر را منتشر کرد: "باشگاه فوتبال لیورپول از اعلامیه دولت در مورد بازگشت پیشنهادی هواداران به ورزشگاه استقبال می‌کند. ما حامیان خود را در آنفیلد بسیار از دست داده‌ایم و امیدواریم که وقتی این کار ایمن است از آنها استقبال کنیم. ما به منظور ایجاد به روزترین راهنمایی‌های بهداشتی و موثرترین روند برای بازگشت امن حامیان، به کار با شرکای شهر خود  از جمله شورای شهر لیورپول، پولیس مرسی ساید و روح شنکلی ادامه خواهیم داد. در حالی که منتظر تأیید این هستیم که شهر لیورپول در کدام ردیف قرار خواهد گرفت، ما به برنامه‌های خود ادامه می دهیم و در زمان مناسب اعلامیه‌های بیشتری خواهیم داد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала