Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مورینیو: مارادونا پس از هر شکست به من تماس می‌گرفت

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر Head coach of "Real" Jose Mourinho after the end of the return 1/8 UEFA Champions League 2011/12 match between football clubs "Real" (Spain, Madrid) and CSKA Moscow (Russia). (File)
Head coach of Real Jose Mourinho after the end of the return 1/8 UEFA Champions League 2011/12 match between football clubs Real (Spain, Madrid) and CSKA Moscow (Russia). (File) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آقای خاص پس از پیروزی در برابر لودوگورتس، در مورد مارادونا صحبت کرد و اظهار داشت که اسطوره فوتبال آرجانتین پس از هر شکست به او تماس می‌گرفت و برایش روحیه می‌داد.

به گزارش اسپوتنیک، تاتنهام شب گذشته در رقابت‌های لیگ اروپا به مصاف  لودوگورتس رفت و با 4 گُل حریفش را شکست داد.

Diego Maradona - اسپوتنیک افغانستان
وصیت رسمی مارادونا؛ مجسمه‌ای از من نسازید

پس از این پیروزی خوزه مورینیو در کنفرانس خبری با خبرنگاران صحبت کرد که بیشتر صحبت‌هایش در مورد دیگو مارادونا بود.

او به مرگ ناگهانی مارادونا واکنش نشان داد و مدعی شد که او همواره پس از شکست‌ها برایش تماس می‌گرفت و تلاش می‌کرد تا روحیه‌اش را بلند ببرد.

آقای خاص در این مورد به خبرنگاران گفت:" مارادونا دو شخصیت داشت. یکی مارادونا که همه می‌شناسند و انترنت پُر است از معلومات بسیار انبوه در موردش و دومی دیگو که با این نام بیشتر دوستان و کسانی‌که با او در رختکن یکجا بوده اند، او را می‌شناسند. من امروز بارها از دیگو برای بازیکنانم گفتم. از روزهایی که با هم بودیم و از اینکه چقدر دلم برایش تنگ می‌شود. به خصوص برای تماس‌هایی که او بعد از شکست‌ها می‌گرفت و سعی می کرد به من روحیه بدهد. دیگو هرگز بعد از پیروزی به من زنگ نمی زد. فقط بعد از شکت".

این در حالی‌ست که دیگو مارادونا به روز چهارشنبه به دلیل حمله قلبی در منزل خود در آرژانتین از دنیا رفت. یک روز بعد از درگذشت این اسطوره فوتبال دنیا که خیلی‌ها از او به عنوان بهترین بازیکن تاریخ یاد می‌کنند، حواشی مربوط به مرگ او بالا گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала