Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیکه جراحی نمی‌شود؛ زمان بازگشت مدافع باتجربه بارسا مشخص شد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر جرارد پیکه
جرارد پیکه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با تصمیم باشگاه بارسلونا، جرارد پیکه مدافع باتجربه این باشگاه که چندی قبل مصدوم شده بود، جراحی نمی‌شود و با انجام ریکاوری می‌تواند در ماه اپریل به میادین باز گردد.

به گزارش اسپوتنیک، یکشنبه گذشته و در جریان دیدار بارسلونا برابر اتلتیکومادرید که با نتیجه 0-1 به سود مادریدی‌ها به پایان رسید، جرارد پیکه پس از برخورد با بازیکن حریف از ناحیه زانو مصدوم شد و با درد شدید زمین بازی را ترک کرد.

جرارد پیکه     Прибытие сборной Испании в отель после финала ЕВРО-2012 - اسپوتنیک افغانستان
جلسه مهم بارسا / تصمیم‌گیری کومان برای جانشینی پیکه

باشگاه بارسلونا ساعتی پس مصدومیت این بازیکن، جزئیات مصدومیت او را با هواداران شریک ساخت و مشخص شد که مصدومیت این مدافع پارگی کامل رباط جانبی داخلی و پارگی جزئی رباط صلیبی قدامی زانوی راست است و نیاز به جراحی دارد.

این باشگاه اما حالا با انجا عمل جراحی مخالف است و به جای آن یک برنامه درمانی محافظه کارانه‌تر انتخاب کرده است. اگر روند بهبودی پیکه طبق برنامه پیش رود، ممکن است در او در ماه اپریل به میادین برگردد.

دکتر رامون کوگات، جراح مشهور ارتوپیدی اما به پیکه توصیه کرده که تحت عمل جراحی قرار گیرد تا این مسئله به صورت طولانی مدت برطرف شود.

گفته می‌شود که پیکه نیز با عمل جراحی مخالف است زیرا او می‌داند که سن‌اش بالا رفته و نمی‌تواند برای زمان طولانی از میادین به دور باشد.

بارسا در نبود پیکه شدیداً به کاهش مدافع روبرو شده زیرا ساموئل اومتیتی و رونالد آراخو مصدوم اند و لنگلت تنها مدافع کاتالان‌ها محسوب می‌شود.

این در حالی‌ست که رونالد کومان برای رفع مشکلات تیمش در خط دفاعی، از اسکار مینگوئزا بازیکن تیم B دعوت کرده است تا در کنار لنگلت بازی کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала