Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیزو و شاگردان؛ تیمی آمیخته‌ از عشق و تاکتیک

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکنان رئال مادرید در بازی با اینتر برای زین الدین زیدان سرمربی شان ثابت کردند که تا پای جان با او هستند.

به گزارش اسپوتنیک؛ با یا بدون هیچ توضیحی، رئال مادرید خود را به کسب جواز صعود از گروه‌اش در لیگ قهرمانان نزدیک کرده در حالی‌که بیشتر از همه آسیب دیده است. می‌توان گفت که لیگ قهرمانان برای آنها تقریباً یک رقابت شگفت انگیز است، آنها انگیزه اضافی دارند و برخی از بازیکنان در بهترین حالت هستند اما واقعیت این است که گروه لیگ قهرمانان خیلی بهتر از آن به نظر می‌رسد و هنوز هم گزینه‌های زیادی در لالیگا سانتاندر دارند.

این بار اعتبار بازیکنان پشتیبان یا بازیکنانی است که معمولاً در مرکز توجه نیستند، یعنی ناچو فرناندز، دنی کارواخال و لوکاس وازکز. وقتی تیمی دچار مشکل می‌شود، وقتی اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهد، شکست می‌خورد، همانطور که رئال مادرید چند فصل پیش اتفاق افتاد.

Болельщики на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اینتر 0 – رئال 2؛ پیروزی شیرین خارج از خانه در شب گلزنی هازارد

اما این بار این اتفاق نیفتاده است. بازیکنان این فرصت را داشته‌اند که بر خلاف خواست‌های سرمربی حرکت کنند ولی چنین نکرده و آنها می‌خواهند به مربی خود پایبند باشند. آنها اعتقاد دارند که حداقل وقتی انگیزه داشته باشند می‌توانند دوباره به چیزهایی دست پیدا کنند. زین الدین زیدان می‌تواند آرام باشد و در عین حال به نحوه پاسخ تیمش افتخار کند.

وقتی اوضاع در بدترین حالت قرار دارد، وقتی گمانه زنی‌ها شروع می‌شود، بازیکنان قدم می‌گذارند و همه را ساکت می‌کنند. آنها این کار را در نیوکمپ انجام دادند و آن را در میلان تکرار کردند.

رافائل واران در مورد ذهنیت به عنوان پیش فرض اصلی این تغییر صحبت کرد و به رئال مادرید اجازه داد از تیم آسیب پذیر مقابل ویارئال به تیم عالی و درخشان در مقابل اینتر تبدیل شود.

بازی در میلان پیچیده‌ترین بازی رئال مادرید بود که مدتهاست با آن روبرو شده است: آنها نمی‌توانستند شکست بخورند، بازیکنان مهمی را از دست می‌دهند و پیروز می‌شوند. کمتر استارتر منظمی مانند لوکاس و ناچو در بهترین حالت بودند و دومی حتی روی روملو لوکاکو کار خوبی انجام داد.

 

تولد دوباره

لوکاس وازکز به بهترین شرایط خود بازگشت و بدون سر و صدای زیاد به خوبی کمک کرد. او قبل از این‌که به رودریگو گوس کمک کند، یک ضربه‌اش به تیر دروازه برخورد کرد. بقیه بازیکنان نیز شایسته اعتبار برای تولد دوباره در جوزپه‌نه‌آتزا بودند. لوکا مودریچ، تونی کروس، واران، فرلاند مندی، مارتین اودگارد، ماریانو دیاز و ادن هازارد همگی سطح خود را بالا بردند.

رئال مادرید بدون سرخیو راموس لرزید اما بقیه اعضای گروه با روش مقتدرانه مقابل اینتر قدم برداشتند. اکنون مشکل این است که آنها بدون توجه به حریف باید آن سطح را پیدا کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала