Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاهش 172 میلیونی حقوق بازیکنان بارسلونا

© Barcelona FCباشگاه بارسلونا
باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا قصد دارد تا صورت حساب حقوق تیم اول را تا سقف 172 میلیون یورو کاهش دهد.

به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه بارسلونا توافق رسمی با تیم برای کاهش حقوق و پاداش‌های این فصل انجام داده و در انتظار تصویب بازیکنان و تکنسین‌ها است.

این تیم جمعه توافق اولیه‌ای را با کارکنان تیم اول برای کاهش صورت حساب حقوق و دستمزد شان در مجموع 172 میلیون یورو اعلام کرد: 122 میلیون پاداش ثابت و 50 میلیون دیگر بیشتر پاداش مبلغ دوم "به عنوان پاداش به تعویق می‌افتد متغیرها به مدت سه سال."

امروز هنوز یک اصل توافق است زیرا در بیانیه بارسا کاملاً روشن شد که "تصویب در روزهای آینده توسط گروه بازیکنان و تکنسین‌های آسیب دیده در انتظار است."

هر دو طرف هیئت مدیره و نمایندگان بازیکنان، خود را به خاطر اصل توافق حاصل شده تبریک می‌گویند، زیرا آنها این ارزش را به عنوان "یک هدف متعالی به منظور هدایت وضعیت اقتصادی فعلی" ارزیابی می‌کنند.

لازم به یادآوری است که چندین بازیکن در ترکیب وجود دارد که قبلاً با یک باشگاه به توافق رسیده‌اند تا صورتحساب حقوق خود را در این فصل کاهش دهند و آن را برای چند سال آینده به تعویق بیندازند. از جمله بازیکنانی که تحت تأثیر این توافق اولیه قرار نگرفته‌اند می‌توان به پیکه، لنگله، تراشتگن، پیانیچ و دی یونگ اشاره کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала