Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کابوس مصدومیت‌های هازارد؛ ستاره بلجیمی برای هفتمین بار آسیب دید

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ادن هازارد Belgium Soccer Euro 2020 Belgium - Russia
ادن هازارد  Belgium Soccer Euro 2020 Belgium - Russia - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سریا مصدومیت‌های ادن هازارد پایانی ندارد و این‌بار او در مصاف با آلاوز نیز دچار آسیب دیدگی شد تا برای مدتی از میادین به دور باشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ به نظر می‌رسد مشکلات مصدومیت ادن هازارد در رئال مادرید هرگز پایان نخواهد یافت. از زمان بازگشت از آسیب دیدگی مچ پا در ماه فبروری، ستاره بلجیمی نتوانسته بیش از سه بازی متوالی برای لوس بلانکوس را پشت سر هم انجام دهد.

تنها سه ماه از این فصل گذشته که هازارد 3 بار مصدوم شده و مجموع مصدومیت‌های خود را از بدو ورود به استادیوم سانتیاگو برنابئو به عدد 7 رساند.

آخرین مشکل او زمانی رخ داد که در مقابل آلاوز لنگ لنگان ظاهر شد. این دو هفته بعد از آزمایش مثبت کوید 19 او اتفاق افتاد. در کنار دو ضربه دیگر در این فصل، هازارد فقط توانسته در 6 مسابقه از 14 مسابقه رئال مادرید در این مدت حضور داشته باشد و در مجموع 70 روز از میادین دور مانده است.

این برای هازارد بسیار ناامیدکننده است زیرا او نتوانسته پا به پای بازی‌ها حرکت کند و به فُرم برتر برسد - کاری که از زمانی که به پایتخت اسپانیا نقل مکان کرده، مأیوس از انجام آن است.

به نظر می‌رسد مصدومیت‌های او از فصل گذشته که چهار بار آسیب دید ادامه داشت که دو مصدومیت وی جدی بود. او قبل از شروع لالیگا دچار مشکل عضلانی شد و به دنبال آن دو مصدومیت جدی از ناحیه مچ پا و یک مسئله جزئی دیگر نیز پس از بازگشت فوتبال لیگ وجود داشت. در کل او 229 روز از دسترس خارج شده و فقط 22 بار بازی کرده است.

هازارد به دنبال زمان بازی بود تا بتواند خود را سرعتی کند و به نظر می‌رسد که هرگز نخواهد آمد. اوضاع هم برای بازیکن و هم در باشگاه به یک کابوس واقعی تبدیل شده است. تصاویر لنگیدن او در مقابل آلاوز قبلاً نماینده زمان حضور او در رئال مادرید شده است.

باید دید این بازیکن بلجیمی برای چه مدت غایب است و او باید آزمایشاتی را برای تعیین میزان مسئله انجام دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала